Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mariamiss6 skriver: Hehe jeg bad dig om IKKE at skrive med stort, fordi det kan være svært at læse så Altså, når du skriver en hel tekst kun med store bogstaver, så bliver man lidt skør i bolden, eller det e rjo bare min egen personlige oplevelse EKsempel. JEG HAR DISSE FEDE TASKER TIL SALG, GIV ET BUD, SÅ SER VI OM VI FINDER EN PRIS DER ER GOD FOR OS BEGGE. Jeg har disse fede tasker til salg, giv et bud, så ser vi om vi finder en pris der er god for os begge.... Kan du godt se at det nederste eksempel er lettere at læse? Eller altså, der står jo præcis det sammen, det er bare mere behageligt at kigge på... Det er muligvis bare mig der er skør i bolden
Hehe jeg bad dig om IKKE at skrive med stort, fordi det kan være svært at læse så
Altså, når du skriver en hel tekst kun med store bogstaver, så bliver man lidt skør i bolden, eller det e rjo bare min egen personlige oplevelse
EKsempel.
JEG HAR DISSE FEDE TASKER TIL SALG, GIV ET BUD, SÅ SER VI OM VI FINDER EN PRIS DER ER GOD FOR OS BEGGE.
Jeg har disse fede tasker til salg, giv et bud, så ser vi om vi finder en pris der er god for os begge....
Kan du godt se at det nederste eksempel er lettere at læse? Eller altså, der står jo præcis det sammen, det er bare mere behageligt at kigge på...
Det er muligvis bare mig der er skør i bolden
Man bliver helt bange når folk RÅBER
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad koster den sorte med det store håndtag
jo det kan jeg faktisk takker
10o kr ink
MohammedMinSkat skriver: jo det kan jeg faktisk takker
Jamen selv tak. Jeg takker bestemt dao gså, især for at du ikke blev vred på mig
det helt fint du skriver, da jeg ik selv har lagt mig til a det kan irretere måden jeg skrev på , med storbogestaver
så det gør ik nogte takker endelii os for du sagde det ... knuuus
twinboys skriver: Hvad koster den sorte med det store håndtag
1ookr ink forresten giver jeg mængde rabat
MohammedMinSkat skriver: 1ookr ink forresten giver jeg mængde rabat
Tænker lige og vender tilbage...
twinboys skriver: Tænker lige og vender tilbage...
helt iorden .. du er velkommen tilbage
MohammedMinSkat skriver: fede taSKER BYD LØS DE ER NÆSTEN IK BRUGT SOM NYE
fede taSKER BYD LØS
DE ER NÆSTEN IK BRUGT SOM NYE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128