kjoler str S en enkel S/M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. april 2011

Sophia'smor

Pris for billed 5 og 8?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

signe.

nvm skriver:

billede 1 Pink str. S, Lilla sisters point str. S/M.

billede 2 sort med lidt sølv glimmer i str. XS

billede 3 sort kjole med blå str. XS/S sisters point

billede 4 pink kjole med lynlås str 36

billede 5 lilla kjole str. M/L

billede 6 lyserød med knapper str S sisters point SOLGT

billede 7 sort/hvid mener det en xs

billede 8 sort/hvid str 38

billede 9 str 38 mener jeg

woooow wow wooow, den på billede 3. sort med blå.. kan den passes af en der normalt er str s, men som pt er gravid? den ville være PERFEKT

Anmeld

12. april 2011

nvm

signe. skriver:

woooow wow wooow, den på billede 3. sort med blå.. kan den passes af en der normalt er str s, men som pt er gravid? den ville være PERFEKT

uha hvor gravid er du?

jeg var selv en str S og ku godt passe den, dog synes jeg den er for stram nu efter jeg har fået barn nr 2

Anmeld

12. april 2011

signe.

nvm skriver:

uha hvor gravid er du?

jeg var selv en str S og ku godt passe den, dog synes jeg den er for stram nu efter jeg har fået barn nr 2

altså når jeg skal bruge den er jeg vist omkring uge 30.. så kan nok godt ske mavsen ikke kan være der.. men årrhhhh!!!! Hvor er den bare så FLOT!!

Anmeld

12. april 2011

nvm

LeaSchmidt skriver:

Pris for billed 5 og 8?

billede 5 : 150 pp

billede 8 150 pp

hvis du tar begge 225 pp

Anmeld

12. april 2011

nvm

signe. skriver:

altså når jeg skal bruge den er jeg vist omkring uge 30.. så kan nok godt ske mavsen ikke kan være der.. men årrhhhh!!!! Hvor er den bare så FLOT!!

der hvor jeg synes den sidder mest stram er under brysterne 

men det ved jeg ikke, tør ikke sige ja til det hehe

Anmeld

12. april 2011

nvm

signe. skriver:

Anmeld

12. april 2011

signe.

nvm skriver:

ja okay, og er i uge 16 nu, og mine bryster er allerede gigantiske... HVIS jeg nu købte den nu alligevel, med forhåbning om at kunne klemme mig ned i den enten nu, eller efter graviditeten, kan du så lave en MEGET god pris?

Anmeld

12. april 2011

nvm

signe. skriver:

ja okay, og er i uge 16 nu, og mine bryster er allerede gigantiske... HVIS jeg nu købte den nu alligevel, med forhåbning om at kunne klemme mig ned i den enten nu, eller efter graviditeten, kan du så lave en MEGET god pris?

hehe jeg kan kun sælge den til 150pp, jeg har selv givet 400 og den er kun brugt 2 gange

er sikker på når du ikke er gravid at du kan komme i den, jeg kan godt omme i den, men den sidder bare ikke som jeg vil ha den sal sidde. til gengæld sidder den rigtig godt på babserne

Anmeld

12. april 2011

signe.

nvm skriver:

hehe jeg kan kun sælge den til 150pp, jeg har selv givet 400 og den er kun brugt 2 gange

er sikker på når du ikke er gravid at du kan komme i den, jeg kan godt omme i den, men den sidder bare ikke som jeg vil ha den sal sidde. til gengæld sidder den rigtig godt på babserne

hvad er porto på? er en ren sucker for kjoler nu kan jeg se at yderstoffet er sådan noget tyl-værk... det er ikke beskadiget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.