kjoler str S en enkel S/M

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. april 2011

nattergalen

hehe ja det kan vi godt sige, jeg ved dog ikk hvad portoen kommer op på

Taaark.. 

Ved du hvad kjolerne kommer til at veje, så kan jeg lige tjekke hvad portoen bliver.. 

Og går ud fra der ikke er nogle pletter el huler på dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

nvm

nattergalen skriver:

Taaark.. 

Ved du hvad kjolerne kommer til at veje, så kan jeg lige tjekke hvad portoen bliver.. 

Og går ud fra der ikke er nogle pletter el huler på dem..

jeg er 100 på der ingen huller er. og er næsten 100% sikker på der ike er pletter, er ikke hjemme så kan ikke tjekke. ved den lilla er plet fri.

puha det svært at sige hvad det kommer til at veje. jeg gir 22 kr for en heldragt,men den kan selvf puttet i en brevsprække dvs det er billger at sende. jeg går ikke udfra at 2 kjoler kan komme igennem sådan en.

Anmeld

8. april 2011

nattergalen

nvm skriver:

jeg er 100 på der ingen huller er. og er næsten 100% sikker på der ike er pletter, er ikke hjemme så kan ikke tjekke. ved den lilla er plet fri.

puha det svært at sige hvad det kommer til at veje. jeg gir 22 kr for en heldragt,men den kan selvf puttet i en brevsprække dvs det er billger at sende. jeg går ikke udfra at 2 kjoler kan komme igennem sådan en.

Okay.. Hvis du vil tjekke den hvide for mig også har nemlig li haft en uheldig oplevelse med en hvid kjole købt over nettet..

Ved jeg ikke helt om de kan, men hvis du er sød og sende dem hver for sig, så er jeg sikker på de kan komme gennem brevsprækken Og det er billigere i porto

Kan lige udveksle info når du kommer hjem og får tid til at svare.. Haster ikke herfra

Anmeld

8. april 2011

nvm

nattergalen skriver:

Okay.. Hvis du vil tjekke den hvide for mig også har nemlig li haft en uheldig oplevelse med en hvid kjole købt over nettet..

Ved jeg ikke helt om de kan, men hvis du er sød og sende dem hver for sig, så er jeg sikker på de kan komme gennem brevsprækken Og det er billigere i porto

Kan lige udveksle info når du kommer hjem og får tid til at svare.. Haster ikke herfra

hmm jeg tror altså ikke de kan komme igennem. den med den lille heldragt ku kun lige smutte igennem..

men jo jeg tjekker den hvide en af dagende

Anmeld

8. april 2011

nattergalen

hmm jeg tror altså ikke de kan komme igennem. den med den lille heldragt ku kun lige smutte igennem..

men jo jeg tjekker den hvide en af dagende

Vi kan lige aftale nærmere når du skriver igen.. 

God weekend

Anmeld

10. april 2011

muzen

nvm skriver:

sort og blå 150

den anden også 150

hvis du tar begge kan vi sige 225 pp

tænker lige over det til tirsdag, hvis det er iorden, jeg skal på shopping tur i miorgen så jeg må lige se om jeg har råd til det :-)

håber det er iorden og jeg skrver til dig på tirsdag

Anmeld

10. april 2011

nvm

muzen skriver:

tænker lige over det til tirsdag, hvis det er iorden, jeg skal på shopping tur i miorgen så jeg må lige se om jeg har råd til det :-)

håber det er iorden og jeg skrver til dig på tirsdag

det helt iorden

håber at høre fra dig

Anmeld

12. april 2011

muzen

nvm skriver:

det helt iorden

håber at høre fra dig

hejsa det blev desværre en alt for dyr bytur.  så jeg må takke nej tak. men jeg gemmer dig lige og kigge om de stadig er der til den 1.

tak for tålmodigheden

Anmeld

12. april 2011

nvm

muzen skriver:

hejsa det blev desværre en alt for dyr bytur.  så jeg må takke nej tak. men jeg gemmer dig lige og kigge om de stadig er der til den 1.

tak for tålmodigheden

det bare helt iorden, ja man ved jo aldrig 

du velkommen til at skrive, der kommer jo også børnepenge den 20

Anmeld

12. april 2011

muzen

nvm skriver:

det bare helt iorden, ja man ved jo aldrig 

du velkommen til at skrive, der kommer jo også børnepenge den 20

jep det er jo lige det ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.