Har lige spontant købt børnetøj !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Anja

Er lidt spændt på mandens reaktion Jeg plejer nemlig aldrig at købe noget ud over hverdags indkøb uden vi har talt om det først !

Faldt lige over en hjemmeside med nogle gode IdaT og Ej sikke lej tilbud, så det blev til 4 bluser til Jonas (vi havde lige talt om her til morgen at han efterhånden manglede i en større str) og 1 enkelt bluse til Elias .... - 600 kr alt i alt, det synes jeg er okay for 5 lækre bluser.

Heldigvis ved jeg, at manden er enig at købe den type tøj, for mens jeg var indlagt med Esther, var han selv online og købe tøj for næsten 1000 kr til hende og Elias - og det var rigtigt lækkert, det han købte, vi havde dog allerede aftalt at han skulle bestille noget, da vi bla manglede heldragter til Esther.

Anja, der som altid har købt noget til børnene men ikke noget til sig selv - men kommer stærkt igen mht at bruge penge på tøj til mig selv, når de ekstra kg er væk !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Mary

Det lyder godt med noget lækkert børnetøj Vi må tage ud at shoppe tøj til os selv så - sammen

Jeg kommer gerne en tur i næste uge og ser den dejlige lille pige! Jeg skal lige finde ud af hvilken dag der er bedst.

Knus Maria.

Anmeld

23. oktober 2008

Anja

Det lyder hyggeligt, Maria. Jeg har pt ingen planer nogle af dagene - og er jo alene hjemme med Esther fra kl 8.00 til kl 15.30.

Anmeld

23. oktober 2008

Astrid P

Anja skriver:

Er lidt spændt på mandens reaktion Jeg plejer nemlig aldrig at købe noget ud over hverdags indkøb uden vi har talt om det først !

Faldt lige over en hjemmeside med nogle gode IdaT og Ej sikke lej tilbud, så det blev til 4 bluser til Jonas (vi havde lige talt om her til morgen at han efterhånden manglede i en større str) og 1 enkelt bluse til Elias .... - 600 kr alt i alt, det synes jeg er okay for 5 lækre bluser.

Heldigvis ved jeg, at manden er enig at købe den type tøj, for mens jeg var indlagt med Esther, var han selv online og købe tøj for næsten 1000 kr til hende og Elias - og det var rigtigt lækkert, det han købte, vi havde dog allerede aftalt at han skulle bestille noget, da vi bla manglede heldragter til Esther.

Anja, der som altid har købt noget til børnene men ikke noget til sig selv - men kommer stærkt igen mht at bruge penge på tøj til mig selv, når de ekstra kg er væk !

Hallo, det er altså lidt unfair at skrive sådan et indlæg uden at skrive hvilken hjemmeside det drejer sig om...

Ej sikke lej laver skønne bomulds-heldragter, og jeg får en lille nevø om et par måneder, så hit med et link!!!

KH Astrid

Anmeld

23. oktober 2008

Susan1978

Hej Anja

hvor har du handlet, jeg ved nemli at Englestreger har tilbud på rigtig meget IdaT og Urban Elk..

jeg havde faktisk også handlet for ca 500kr men jeg kom fra det og fik aldrig kommet helt til betaling.. pga arbejde, så opgav jeg.. skal nok lige ind igen.. mangler lidt strømper til Emil. Er rigtig glad for dem fra IdaT.

Susan

Anmeld

23. oktober 2008

Anja

Susan1978 skriver:

Hej Anja

hvor har du handlet, jeg ved nemli at Englestreger har tilbud på rigtig meget IdaT og Urban Elk..

jeg havde faktisk også handlet for ca 500kr men jeg kom fra det og fik aldrig kommet helt til betaling.. pga arbejde, så opgav jeg.. skal nok lige ind igen.. mangler lidt strømper til Emil. Er rigtig glad for dem fra IdaT.

Susan

Det er netop der jeg har handlet

Anmeld

23. oktober 2008

Helle30

Susan1978 skriver:

Hej Anja

Susan

Strømper - ja hvornår mangler man ikke strømper? Jeg fatter simpelthen ikke, hvor de strømper bliver af. Sofie har vel ca. 20 par, men mange af dem ligger og savner deres makker. Godtnok er der huller i vaskemaskinens tromle - meeen ligefrem en hel strømpe.
Måske jeg skulle kigge lidt på englestreger i aften.

- Helle

Anmeld

23. oktober 2008

Tynen

GID min kæreste var lige så medgørlig!!

Jeg har fået forbud mod at købe mere, fordi der er en der har lavet overtræk på kontoen igen - Helt ærligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.