Vinden i piletræerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Milka

haha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Bondepigen

kitty skriver:

Jeg sover netop rigtig dårligt om natten, og nej, det hjælper ikke just!

Hvordan går det med din nattesøvn??

Bedre nogle dage, men i nat faldt jeg ikke i søvn før kl 2 pga smerter, og så vågner jeg konstant...øv.

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Jeg kan sagtens forstå at opgaven ikke vil samarbejde så, ihh altså! Ej jeg kan godt forestille mig at det er problematisk at lave opgave i den larm

Tre uger er nu lang tid, når det er så forstyrrende Ved i hvor længe det skal stå på?

De mangler at sætte tagrender på den ene side af blokken, det skulle være det sidste... Og så skulle de gerne tage det ned. De har lavet tag ved os og ved naboblokken på samme tid, og de begyndte idag at pille stilladset ned derovre.. Så det varer forhåbentlig ikke længe!

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Milka skriver:

haha 

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

kitty skriver:

De mangler at sætte tagrender på den ene side af blokken, det skulle være det sidste... Og så skulle de gerne tage det ned. De har lavet tag ved os og ved naboblokken på samme tid, og de begyndte idag at pille stilladset ned derovre.. Så det varer forhåbentlig ikke længe!

Det lyder jo lovende.. for at det er nede lynhurtigt

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Bondepigen skriver:

Bedre nogle dage, men i nat faldt jeg ikke i søvn før kl 2 pga smerter, og så vågner jeg konstant...øv.

ØV! Jeg sover rigtig dårligt, og så har jeg været forkølet i en uges tid, så har ikke kunnet få vejret. Jeg er sikker på bjørnen har været pænt træt af mit roderi..

Jeg falder i søvn, men vågner kl 3.. Den er stensikker hver nat.. Det er desværre ikke altid jeg falder i søvn igen

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

kitty skriver:

ØV! Jeg sover rigtig dårligt, og så har jeg været forkølet i en uges tid, så har ikke kunnet få vejret. Jeg er sikker på bjørnen har været pænt træt af mit roderi..

Jeg falder i søvn, men vågner kl 3.. Den er stensikker hver nat.. Det er desværre ikke altid jeg falder i søvn igen

Ja det er bare så træls! Her er det så mig, der bliver virkelig irriteret på Ove, hvis han kommer til at vække mig, for det er nemlig svært at falde i søvn igen.

Og ja, som gravid er det bare svært at slippe af med den tæthed i næsen efter en forkølelse, det er bare øv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.