Vinden i piletræerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. april 2011

otlitrom

Ja, havde det dog bare været så romantisk..

VIND I STILLADSET! Jeg går amok, for hæwled hvor det larmer!!

De er færdige med vores tag men stilladset er endnu ikke pillet ned. Det gør de i næste uge. Jeg bander det langt langt væk lige nu!!

Nå, måtte lige ud med min rasen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Laulund87

Skide stillads!

Da vi boede i lejlighed, havde vi stillads oppe i et halvt år Der skulle laves tag og altaner, og de der håndværkere kunne jo kigge lige ind..Det syntes jeg faktisk ikke var videre fedt

Anmeld

8. april 2011

Bondepigen

Arh men det er da osse virkelig fedt, når man i forvejen sover dårligt som gravid, fordi man skal op og tisse konstant. Håber for jer, at der bliver vindstille i nat...

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Ja, havde det dog bare været så romantisk..

VIND I STILLADSET! Jeg går amok, for hæwled hvor det larmer!!

De er færdige med vores tag men stilladset er endnu ikke pillet ned. Det gør de i næste uge. Jeg bander det langt langt væk lige nu!!

Nå, måtte lige ud med min rasen

bare det ikke letter!!!!!!!!!!

eller måske... bare det gør? så er i af med det

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Arj hvorfor kunne de ikke tage det ned med det samme? Havde de travlt med at komme hjem til weekend... 

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Skide stillads!

Da vi boede i lejlighed, havde vi stillads oppe i et halvt år Der skulle laves tag og altaner, og de der håndværkere kunne jo kigge lige ind..Det syntes jeg faktisk ikke var videre fedt

Jeg skal nok ikke brokke mig, vi har haft det oppe i 3 uger. Men det tager så meget lys fra vores lejlighed, og ja, så larmer det af pommern til, nu i vinden.

At vi så bor øverst, og har kunnet høre deres hamren og banken har heller ikke gjort det nemmere for mig at fokusre på min BA.. Men det skal alligevel ikke have hele skylden for, at opgaven ikke rigtig glider som den skal

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

Bondepigen skriver:

Arh men det er da osse virkelig fedt, når man i forvejen sover dårligt som gravid, fordi man skal op og tisse konstant. Håber for jer, at der bliver vindstille i nat...

Jeg sover netop rigtig dårligt om natten, og nej, det hjælper ikke just!

Hvordan går det med din nattesøvn??

Anmeld

8. april 2011

otlitrom

MoarJ skriver:

Arj hvorfor kunne de ikke tage det ned med det samme? Havde de travlt med at komme hjem til weekend... 

Det tager 3 dage at pille stilladset ned, så det er ikke bare sådan lige at pakke ned til weekend. Men jeg håber snart det er væk!!

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

kitty skriver:

Det tager 3 dage at pille stilladset ned, så det er ikke bare sådan lige at pakke ned til weekend. Men jeg håber snart det er væk!!

Årh okey.. det anede jeg slet ikke at det tog så lang tid... 

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

kitty skriver:

Jeg skal nok ikke brokke mig, vi har haft det oppe i 3 uger. Men det tager så meget lys fra vores lejlighed, og ja, så larmer det af pommern til, nu i vinden.

At vi så bor øverst, og har kunnet høre deres hamren og banken har heller ikke gjort det nemmere for mig at fokusre på min BA.. Men det skal alligevel ikke have hele skylden for, at opgaven ikke rigtig glider som den skal

Jeg kan sagtens forstå at opgaven ikke vil samarbejde så, ihh altså! Ej jeg kan godt forestille mig at det er problematisk at lave opgave i den larm

Tre uger er nu lang tid, når det er så forstyrrende Ved i hvor længe det skal stå på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.