Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JO, den er fed..................og ret sej, på den smukke unge dame.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænkte også på om det var DUNS?
Et mærke jeg lige har fundet ud af eksisterer og jeg æææælsker det! Har lige købt en kjole til Maria med nødder på
TbCp skriver: Har lige fået et par bluser og et par nye støvler til Liva, med posten idag...Den nye hættebluse skulle prøves med det samme... og så 2 min. efter var der spildt kakao ned af blusen Men se så lige den her jeg også købte... er den ikke fed!!!
Har lige fået et par bluser og et par nye støvler til Liva, med posten idag...Den nye hættebluse skulle prøves med det samme... og så 2 min. efter var der spildt kakao ned af blusen
Men se så lige den her jeg også købte... er den ikke fed!!!
Julie er hvert helt vild med den... Hun står og siger "Neeeeeeeej" Synes sq den er ret fed... Hvor har du fundet den henne?
Ni-ko-li-ne skriver: super sej! er det DUNS?
super sej! er det DUNS?
Laulund87 skriver: Jeg tænkte også på om det var DUNS? Et mærke jeg lige har fundet ud af eksisterer og jeg æææælsker det! Har lige købt en kjole til Maria med nødder på
MoarJ skriver: Julie er hvert helt vild med den... Hun står og siger "Neeeeeeeej" Synes sq den er ret fed... Hvor har du fundet den henne?
Skouboe skriver:Jeg vil skynde mig at indskyde at hvis den overlever Liva og I sælger den på et tidspunkt vil jeg gerne købe
TbCp skriver: Ja det er duns! Kendte heller ikke mærket
Ja det er duns! Kendte heller ikke mærket
Hmm fik lige den dumme idé at kigge efter mærket på trendsales, nu brænder kortet
Det er din skyld, hpmf!
Jeg har købt den på trendsales... Til 30kr!!!
Okey, det er jo ikke sikkert der lige er en i Julie's str...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128