Er den ikke fed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.687 visninger
32 svar
0 synes godt om
8. april 2011

TbCp

Har lige fået et par bluser og et par nye støvler til Liva, med posten idag...

Den nye hættebluse skulle prøves med det samme... og så 2 min. efter var der spildt kakao ned af blusen

Men se så lige den her jeg også købte... er den ikke fed!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Rosa

Jeg synes overhovedet ikke det gør noget med lidt kakao på  Den er superfin alligevel! 

Anmeld

8. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

Jeg synes overhovedet ikke det gør noget med lidt kakao på  Den er superfin alligevel! 

Det er slet ikke den der der har fået kakao... den var en fed Bjørkvin hættetrøje... men man køber jo altid liiiige lidt mere på trendsales, så den her var også røget med og jeg synes bare den er så fed!

Anmeld

8. april 2011

Rosa

TbCp skriver:

Det er slet ikke den der der har fået kakao... den var en fed Bjørkvin hættetrøje... men man køber jo altid liiiige lidt mere på trendsales, så den her var også røget med og jeg synes bare den er så fed!

Det er den bestemt også  - fiiin farve  Og ja - jeg læste lige forkert  - så skal vi ikke også se den med kakao? 

Anmeld

8. april 2011

h_bernie

den er superfin!

Anmeld

8. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

Det er den bestemt også  - fiiin farve  Og ja - jeg læste lige forkert  - så skal vi ikke også se den med kakao? 

Den er smidt i blød

Men hun fik også en fin lyserød med elefanter som er rigtig fin... TS er et farligt sted!

Anmeld

8. april 2011

Rosa

TbCp skriver:

Den er smidt i blød

Men hun fik også en fin lyserød med elefanter som er rigtig fin... TS er et farligt sted!

OH YES! I know!!! 

De er altid den der med "ej, den koster KUN 70 kr - den skal vi have!" og så efter 10 køb på "kun 70kr" går det op for en at man har brugt 1100kr - for der kom jo også liiige porto oveni 

Anmeld

8. april 2011

TbCp

Rosa skriver:

OH YES! I know!!! 

De er altid den der med "ej, den koster KUN 70 kr - den skal vi have!" og så efter 10 køb på "kun 70kr" går det op for en at man har brugt 1100kr - for der kom jo også liiige porto oveni 

Jeps! Lige præcis .... !!!

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

passer super godt til hende

Anmeld

8. april 2011

Ni-ko-li-ne

super sej! er det DUNS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.