Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: gæk gæk gæk du får smæk!
gæk gæk gæk du får smæk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: jubiiii, det var hvad jeg håbede.NOOOOT... Jeg er bare en dårlig taber der prøver at få det bedste ud af situationen.
jubiiii, det var hvad jeg håbede.NOOOOT... Jeg er bare en dårlig taber der prøver at få det bedste ud af situationen.
Ja men smæk af en ælling er nok til at overleve
Er jo allerede blevet gættet Var ikke åbenbart ikke så hemmelig
MoarJ skriver: Hehe... Ja når du skriver så kryptisk, så er du nem... Du skylder mig...
Hehe... Ja når du skriver så kryptisk, så er du nem...
Du skylder mig...
Du skal få skal du
En stork
en blomst
sommerfugle
Og bare forår!
Tillykke!
Anonym skriver: Ja men smæk af en ælling er nok til at overleve Er jo allerede blevet gættet Var ikke åbenbart ikke så hemmelig
Anonym skriver: Jeps!!! hæhæhæh! I er alt for hurtige!!!
Jeps!!! hæhæhæh!
I er alt for hurtige!!!
Anonym skriver: Du skal få skal du En stork en blomst sommerfugle Og bare forår! Tillykke!
Fandmer i orden...
Bondepigen skriver: Det var osse nemt, for der var kun tre mulige af dem der var på... Det var moarj, som selv skrev med bud, og dig og milka... Sååå hihi..
Det var osse nemt, for der var kun tre mulige af dem der var på... Det var moarj, som selv skrev med bud, og dig og milka... Sååå hihi..
Ja ok... Er vi ikke flere med 5 i brugernavn???? ja så var det lidt nemt tihi
MoarJ skriver: Fandmer i orden...
Godt! Så er vi kvit!
sarahb skriver: Milka
Milka
nej nej, så opfindsom er jeg slet ikke!
Anonym skriver: Ja ok... Er vi ikke flere med 5 i brugernavn???? ja så var det lidt nemt tihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128