Bare nysgerrig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

2721

Tina&Martin skriver:

Hmm inden jeg blev mor havde jeg ikke så mange teorier om hvordan jeg ville være, andet end en kærlig en af slagsen.

MEN, inden jeg blev mor kunne jeg IKKE snakke babysprog ude i det offentlige.. Kunne bare ikke få det over læberne. Nu lever jeg mig fuldstændig ind i min babys verden, om det så er i bilka eller herhjemme. Bare hun hygger sig med mig.

Årh ha den kender jeg godt
Jeg kan snildt gå fra at føre en seriøs samtale med min fysiotterapeut, til i et split sekund vende mig om mod min søn og sige et par legende sætninger på "babysprog" sådan at han ikke føler sig glemt og derefter vende mig om og fortsætte hvor jeg slap, i starten var det svært, men nu rør det mig ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

2babygirls

Puslingen skriver:

Årh ha den kender jeg godt
Jeg kan snildt gå fra at føre en seriøs samtale med min fysiotterapeut, til i et split sekund vende mig om mod min søn og sige et par legende sætninger på "babysprog" sådan at han ikke føler sig glemt og derefter vende mig om og fortsætte hvor jeg slap, i starten var det svært, men nu rør det mig ikke

Hi hi hi, hvor hyggeligt!!!! Står ALTID ude i bilka og snakker hendes øre fulde, så hun ikke keder sig

Anmeld

8. april 2011

2721

muzen skriver:

nix du er slet ikke den eneste. jeg har også altid sagt jeg skulle ikke flytte på ting han skulle bare lære det, og ja til en vis grænse har det også været sådan men alt de har hedet levende lys har været helt gemt væk til han blev 2 år nu er de kommet frem igen.

eller er der jo den der med vores barn skal ikke have slik og chokolade jep jep det holder det første år men så falder man godt nok en del af på den

men jep jeg kan også skrive under på at mikkel lige får en sputvasker hvis han sidder i bilen om morgen ude ved VGen og har lidt tandpaster skæg.

men som jeg snakkede med en nybagt mor om den anden dag, ja man har mange ideer, men man finder også ud af at nogle af dem holder bare ikke

Hehe vi har også måtte babysikre næsten alt, men orker heller ikke de konstante "kampe" med at aflede og have et øje på hver finger. Nogen ting så som anlæg er ikke flytte men det meste er fjernet, flyttet eller på anden måde gjort mere børnevenlig.

årh, den med slikket håber jeg virkelig vi kan holde, da det er noget jeg går MEGET op i

Har taget mig selv i 2 gange at være ved at gøre det. Så der går nok ikke llænge

Anmeld

8. april 2011

2721

lillespurv20 skriver:

Niks, du er ikke den eneste søde
Lærke sku ALDRIG sove i sengen hos os - hun sover der HVER
NAT
Lærke skulle ALDRIG spytvaskes - bliver hun ofte når vi er på tur
Lærke Skulle IKKE have slik før hun var minimum 5 år - farmor sendte et påskeæg til hende den anden dag og der fik hun lov at smage et lille stykke

OG JEG KAN BLIVE VED

Hehe den med sengen har vi også måtte bryde, da Charlie også sover i sengen HVER nat
Men når nu det er det eneste sted han kan sove i mere end 1 time, ja så måtte jeg jo bide i det sure æble

Man har et standpunkt til man tager et nyt

Altid rart ikke at være ene om det

Anmeld

8. april 2011

Mi

Jeg har spytvasket min lille pige på to år en dag hvor der skulle tages et billede af hende  Det var sådan noget min mor kunne finde på, og jeg har svoret, at det ville jeg aldrig gøre

Du er ikke alene. Omvendt så er jeg faktisk meget tro mod mine principper om opdragelse.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. april 2011

2721

Loa skriver:

Nja, ikke endnu, men nu er hun også kun 9 måneder

Men nu tager jeg også meget afslappet på tingene.... (Uden at være en dårlig mor, syntes jeg selv i hvert fald) 

Men jeg har mange forestillinger, så er spændt på at se om de holder stik

Blandt andet er jeg meget imod at de leger med legetøj mens de spiser mad oppe ved middagsbordet. (Eksempel, tager fra min søster og nevø, hvor jeg er ih og åh så klog, men min søster tror ikke jeg selv kan overholde det, så nu må vi se)

Charlie er også "kun" 9 mdr, men de sidste 2 mdr har jeg bare oplevet mig selv give slip på flere og flere"det vil jeg aldrig gøre" ideer

Håber godt nok heller ikke jeg kommer til at accpeter legetøj ved bordet

Anmeld

8. april 2011

2721

Mi skriver:

Jeg har spytvasket min lille pige på to år en dag hvor der skulle tages et billede af hende  Det var sådan noget min mor kunne finde på, og jeg har svoret, at det ville jeg aldrig gøre

Du er ikke alene. Omvendt så er jeg faktisk meget tro mod mine principper om opdragelse.

www.stjerneleg.dk

Hehe tror det sker for de fleste, det der spyt vaskeri
Men håber lidt jeg kan begrænse det så meget som muligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.