Puslingen skriver:
Har altid haft en masse tanker om hvordan det skulle forgå når jeg blev mor og alle de ting JEG IKKE ville gøre.
Men hehe ja, jeg har jo måtte sande at jeg også lugter efter om bleen lugter, sagtens kan dele min mad med min søn og omvendt, taler ALT for meget om ham til mine venner. Taler "babysprog" og meget meget mere
Jeg giver enda min søn et trutkys lige på munden fordi det ELSKER han
I starten syntes jeg det var ekstremt grænseoverskridene, men nu, er det bare sådan det er
Som min bedste veninde siger: det er bare et spørgsmål om tid før du spytvasker ham

Er jeg den eneste der har måtte sande at teori og praksis bare ikke hænger sammen når det kom til det at være forældre??
I må meget gerne dele jeres det gør jeg ALDRIG tanker som i har måtte erkende i ikke kunne holde

Hehe..tror alle mødre kan nikke genkendende til lige netop den der 
Nøøj hvor har man bare mange "ideer", som så ryger sig en tur, når først trolden har gjort sit indtog.
Og sådan skal det helst også være..det kaldes at tilpasse sig behov og udvikling.
Man lærer af sine erfaringer.
Man står der i en eller anden situation, og kan vælge mellem en storhylende unge og må så knække sit ideal og sige til sig selv: Ok..hvis det virker, så må jeg jo hellere prøve! Og så virker det sq..LOL
En ting må jeg med skam melde, at jeg har tyet til et par gange, hvor jeg ellers har været og stadig er meget principfast.
Den der med at sutte på barnets sut inden den stoppes i munden...Bvadr! sir jeg bare...men...hvad gør man, når man står der med et totalt utrøsteligt barn, en sut der er jordet helt til og fyldt med alskens ting. Børste den af og tørre den?? Joe, men..hvad med alt det man ikke kan se?..så har mit valgt så været, at det var bedre trolden fik lidt af mine baktusser, end hvad der kom fra mudderhullet 
Vi rykker alle sammen vores grænser..og det er også kun godt.

Kærligst
Sussie
Anmeld