Jeg vil meget gerne.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Klumpe-dumpe

MoarJ skriver:

Dejligt dejligt... Havde også en skøn morgen med Julie... Hun var så sød... 

Dejligt at I også havde en god morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Åååårh et dejligt indlæg!!!!! Skønt med skønt på!!!

Anmeld

8. april 2011

Mira0911

Rose <3 skriver:

Dejligt at I også havde en god morgen

Jep, hun var helt igennem fantastisk... 

Hun kom hen til mig i sengen... A'ede mig på maven, og sagde at der bor lillesøster.. Julie siger "Neeej, det er mor" dasker til maven igen og ligger hovedet og hviler... 

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

MoarJ skriver:

Jep, hun var helt igennem fantastisk... 

Hun kom hen til mig i sengen... A'ede mig på maven, og sagde at der bor lillesøster.. Julie siger "Neeej, det er mor" dasker til maven igen og ligger hovedet og hviler... 

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

fortælle jer alle, at i morges vågnede jeg sådan her:

Malucca ligger og nusser mig i håret, da jeg vender mig om mod hende lyser hun op, spytter sutten ud, og mysser mig og kikker mig så dybt i øjnene og siger: Godmorgen skatter, -Lucca æller mor

Samtidig vil jeg gerne fortælle jer:

At jer der pt. går gennem hårde tider, sender jeg mange varme tanker og gode vibe

Jer der har knas i forholdet, sender jeg mange roser, og vil huske jer på, at fortælle jeres mand at I elsker ham, selvom han er en klaphat.

Jer der har ondt i økonomien; så huske at kærlighed og smil kan gøre underværker.

Jer der er triste, så husk at tænke på, at solen er lige om hjørnet og der er altid nogen der elsker jer meget højt.

Jer der har meget hys 2 årige sender jeg styrker og så har jeg virkelig ondt af jer

Mange knus og rigtig god weekend fra Trine.

Lååååve to U all

Så kan man jo kun smile

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

Vingummien skriver:

Så kan man jo kun smile

Det er også det der var meningen!!

Anmeld

8. april 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

Det er også det der var meningen!!

Dejligt når folk kan se det positive og dele det med os andre

Anmeld

8. april 2011

anna-jonas

Rose <3 skriver:

fortælle jer alle, at i morges vågnede jeg sådan her:

Malucca ligger og nusser mig i håret, da jeg vender mig om mod hende lyser hun op, spytter sutten ud, og mysser mig og kikker mig så dybt i øjnene og siger: Godmorgen skatter, -Lucca æller mor

Samtidig vil jeg gerne fortælle jer:

At jer der pt. går gennem hårde tider, sender jeg mange varme tanker og gode vibe

Jer der har knas i forholdet, sender jeg mange roser, og vil huske jer på, at fortælle jeres mand at I elsker ham, selvom han er en klaphat.

Jer der har ondt i økonomien; så huske at kærlighed og smil kan gøre underværker.

Jer der er triste, så husk at tænke på, at solen er lige om hjørnet og der er altid nogen der elsker jer meget højt.

Jer der har meget hys 2 årige sender jeg styrker og så har jeg virkelig ondt af jer

Mange knus og rigtig god weekend fra Trine.

Lååååve to U all

Nååååååårrrrhhhhhhh............... Ved lige hvordan det føles at vågne sådan Trine. Det er sådan ægte lykke føles..........Suk.

Ida er også begyndt at sige......" Ida æller mor" og jonas, Anna og far. Det er så sødt.

God weekend til dig også.

Anmeld

8. april 2011

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Nååååååårrrrhhhhhhh............... Ved lige hvordan det føles at vågne sådan Trine. Det er sådan ægte lykke føles..........Suk.

Ida er også begyndt at sige......" Ida æller mor" og jonas, Anna og far. Det er så sødt.

God weekend til dig også.

Hvor er hun god den Ida-skat. Ja det er nemlig rigtig idyl og vågne sådan.

Låve 2 U

Anmeld

8. april 2011

AnneBJ

Tak for at dele din fantastiske morgen!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.