Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
idamaria83 skriver: Skønt indlæg Trine - tak for det
Skønt indlæg Trine - tak for det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Så kan man umuligt vångne op til noget bedre Også gode tanker herfra
Så kan man umuligt vångne op til noget bedre Også gode tanker herfra
Nej nemlig nej.
Bondepigen skriver: Ååh Trine, så fik du lige en masse overskud der, hva?! Hvor er hun dog en dejlig pige!Emma vågnede osse en morgen og sagde godmorgen lille skat til mig, og aede mig i håret, så bliver man godt nok blød!Jeg sender osse gode tanker ud til både dig, og alle dem der har brug for det!!!
Ååh Trine, så fik du lige en masse overskud der, hva?! Hvor er hun dog en dejlig pige!Emma vågnede osse en morgen og sagde godmorgen lille skat til mig, og aede mig i håret, så bliver man godt nok blød!Jeg sender osse gode tanker ud til både dig, og alle dem der har brug for det!!!
2 stk. skønne piger vi har.
Skouboe skriver: Og der gav du lige din fantastiske morgen videre til alle os andre
Og der gav du lige din fantastiske morgen videre til alle os andre
Det stormer så meget i AA, at budskabet kunne blæse ud til alle lige netop i dag.
Rose <3 skriver: 2 stk. skønne piger vi har.
Rosa skriver: Årh, godmorgen Du har lige inspireret mig til at stå op alligevel Kh Rosa
Årh, godmorgen Du har lige inspireret mig til at stå op alligevel
Kh
Rosa
Skønt at kunne være en inspiration.
Jules skriver: Det var vidst nødvendigt at få opfrisket.... Nu vil jeg drikke mine sorger væk i aften ;) Ihvertfald for en aften!
Det var vidst nødvendigt at få opfrisket....
Nu vil jeg drikke mine sorger væk i aften ;) Ihvertfald for en aften!
God tur
TbCp skriver: Skønt indlæg
Skønt indlæg
Laulund87 skriver: Hvor er du bare et dejligt menneske!
Hvor er du bare et dejligt menneske!
Åååårh et dejligt indlæg!!!!! Skønt med skønt på!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128