lillespurv20 skriver:
Din datter lyder PRÆCIS som min :s Og Lærke er kun knap et år, men hun har os temperement så det batter, så dit indlæg var lige noget jeg kunne bruge
Og super ide at beslutte sig inden om hun skal have noget eller ej!
Og det bliver værre før det bliver bedre.. men heldigvis bliver det dog nemmere når man finder de små fif og metoder der virker...
Faktisk er vores største problem lige nu når hun vil gå ved siden af klapvogenen, men ikke vil holde mig i hånden, så smider hun sig på jorden og vil ikke gå videre, hun gør sig slap og bliver så sur hvis jeg forsøger at sætte hende i klapvogenen, men det er et sted hvor jeg ikke forhandler, hun må godt være sur og ked af det, men hun skal holde i hånd (vi bor i kbh i et meget trafikeret område) ellers er det klapvogenen og ja hun er ikke just medgørelig når hun så bliver sat i klapvogenen og bliver spændt fast og jeg får skam masser af blikke fra andre - faktisk mest fra folk uden børn, og jeg tænker virkeligt nogen gange - bare vent til du selv står der.. for det er da ikke sjovt at stå der som forældre, men heller det end at hun bliver kørt over. 
Anmeld