13+2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe... okay, det er overlæge jordmorder der skal scanne mig næste gang... så håber hun kan se det...

så slår vi halv skade... 150 kr inkl porto, hvis den er falmet lidt i tilstanden...  Så er det også rigtig billigt...

Vi kigger på det om et års tid, så kan du lige fin puse den igen, vis den bliver lidt, jaaahhh.

Joh, hun burde Men hvorfor hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Vi kigger på det om et års tid, så kan du lige fin puse den igen, vis den bliver lidt, jaaahhh.

Joh, hun burde Men hvorfor hende?

fordi det er tidlig misdannelse scanning... så er det hende og igen om en måned, da jeg skal til hjertescanning....  også engang mere..... kan lige huske hvorfor.. resten er gennemscanninger...

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

fordi det er tidlig misdannelse scanning... så er det hende og igen om en måned, da jeg skal til hjertescanning....  også engang mere..... kan lige huske hvorfor.. resten er gennemscanninger...

Hun er mere sikker i scanngerne måske. Men jeg ville også have det bedre med en erfaren, når det er så tidligt i forløbet.

Men det er hver anden uge med jer ikk?

Anmeld

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hun er mere sikker i scanngerne måske. Men jeg ville også have det bedre med en erfaren, når det er så tidligt i forløbet.

Men det er hver anden uge med jer ikk?

jaah, det passer meget godt med ca hver anden uge... det er rart, at de holder så meget øjne...

jeg tænker hele tiden på hvis der kun var en, så skulle jeg vente meget lang tid på MD... og jeg synes allerede jeg har ventet lang tid... (14 dage siden NF)

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jaah, det passer meget godt med ca hver anden uge... det er rart, at de holder så meget øjne...

jeg tænker hele tiden på hvis der kun var en, så skulle jeg vente meget lang tid på MD... og jeg synes allerede jeg har ventet lang tid... (14 dage siden NF)

Hvorfor tror du jeg er jaloux? Det er ufair, at jeg skal vente 4 uger mellem mine scanninger.

Anmeld

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hvorfor tror du jeg er jaloux? Det er ufair, at jeg skal vente 4 uger mellem mine scanninger.

hehe...... det kan jeg godt forstå..... 

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe...... det kan jeg godt forstå..... 

Så køre du i det, hehe.

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Så smukt 

Anmeld

8. april 2011

twinny

PsychedeliC skriver:

Så smukt 

tak, søde...

Anmeld

12. april 2011

Najsen86

Baby-støv skriver:

så blev jeg 13+2....

og der er kommet en lille begyndende baby hule.. nogle gange er der mave om morgen, andre gange ikk...

Med twins.....

Uha jeg glæder mig til at følge din mave med de to små dejlige spir

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.