13+2 :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

vi kan lave en billig handel.... 25 % rabat...

Jaah, lige pludselig... Men det er virkelig underligt, det er kun nogle gange om morgen... I dag havde jeg ingen mave...  Men det kommer... hehe

Ved mig bliver det mere gravidmave op af dagen, om morgen er der bare min "elsket" delle.

Jamen jeg byder 250 inkl proto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Ved mig bliver det mere gravidmave op af dagen, om morgen er der bare min "elsket" delle.

Jamen jeg byder 250 inkl proto

hehe.. jeg bliver også meget mere gravid at se på om aften...  

hva gætter du på de to bliver???

har søgt om dit venskab, da det er meget sjovt vi er nogenlunden lige langt henne med to...

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

kan i så fortælle mig hva jeg får a køn????

er 99,9 på det er et par drenge Eftersom de er enæggende, så skal det jo være samme køn.

Skal i til kønsscanning?

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

har søgt om dit venskab, da det er meget sjovt vi er nogenlunden lige langt henne med to...

Har lige svaret på det

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

Hallo jeg bød 250 inkl.

Anmeld

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Hallo jeg bød 250 inkl.

hehe.... jeg håber på det bliver drenge...

Arhhhh... 300 inkl...  

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

hehe.... jeg håber på det bliver drenge...

Arhhhh... 300 inkl...  

Kan se en lille spids på maven, så hvis den taler sandt, så er det et par boys

Skal i til kønsscanning eller venter i til MD? - i såfald, hvornår er det?

Det er ok, hvornår kan den leveres?

Anmeld

7. april 2011

twinny

Kan se en lille spids på maven, så hvis den taler sandt, så er det et par boys

Skal i til kønsscanning eller venter i til MD? - i såfald, hvornår er det?

Det er ok, hvornår kan den leveres?

jeg skal jo til en masse scanninger, så jeg skal til scanning igen på onsdag, så håber de kan se det der.... når jeg er 14+2

Jeg synes jeg vil betale mig til det, når jeg skal til 13 scanninger...

hov hov, den kan leveres om et år hvis du vil have den i ca samme tilstand som nu...  (håber vi den ser sådan ud igen)

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

Baby-støv skriver:

jeg skal jo til en masse scanninger, så jeg skal til scanning igen på onsdag, så håber de kan se det der.... når jeg er 14+2

Jeg synes jeg vil betale mig til det, når jeg skal til 13 scanninger...

hov hov, den kan leveres om et år hvis du vil have den i ca samme tilstand som nu...  (håber vi den ser sådan ud igen)

Havde glemt de var enæggende, tsk, vis jeg var dig, ville jeg ikke sættes næsen op for det før 17. uge, da nyer jordmoder ikke tør gætte det før. Men håber da den en ligger rigtig godt til et lille kig, så hun måske tør gætte

Jeg skal kun hver 4. uge fra uge 20, meeen var til 3 i marts, hvor en var selvbetalt  

Hey, det var ikke en del af aftalen, jeg kræver et afslag i prisen og hvis den ikke er i nogenlunde sammen stand om et år, så ophæver jeg købet. Med nogenlunde menes uden bebser og løst hud.

Anmeld

7. april 2011

twinny

Kofoed33 skriver:

Havde glemt de var enæggende, tsk, vis jeg var dig, ville jeg ikke sættes næsen op for det før 17. uge, da nyer jordmoder ikke tør gætte det før. Men håber da den en ligger rigtig godt til et lille kig, så hun måske tør gætte

Jeg skal kun hver 4. uge fra uge 20, meeen var til 3 i marts, hvor en var selvbetalt  

Hey, det var ikke en del af aftalen, jeg kræver et afslag i prisen og hvis den ikke er i nogenlunde sammen stand om et år, så ophæver jeg købet. Med nogenlunde menes uden bebser og løst hud.

hehe... okay, det er overlæge jordmorder der skal scanne mig næste gang... så håber hun kan se det...

så slår vi halv skade... 150 kr inkl porto, hvis den er falmet lidt i tilstanden...  Så er det også rigtig billigt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.