Thea, Thea og mere Thea

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Milka

jeg synes eddermame i har klaret det godt som forældre - handlet hurtigt og gjort det bedste for thea.

respekt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

anna-jonas

Du aner ikke hvor glad jeg er for dette indlæg...................for hvor har jeg tænkt meget på jer, og især på Thea.

Kristine!! Nu skal du lige bruge lidt tid på dig selv, så du igen kan smile og ha' det godt. Jeg bliver lidt urolig over at læse, at du er dumpet i et hul.

Anmeld

8. april 2011

TbCp

Hvor er det dejligt at høre at det går godt med hende i den nye børnehave! Så skal hun bare lige falde ordentlig til!

Mht. ham knægtens mor... altså ingen forældre tror jo at deres børn kan finde på at gøre den slags, men jeg håber alligevel at hun tænker lidt mere over det så det forhåbentlig ikke sker igen!
Og jeg synes det er rigtig fint at du forklarede hende at du skal tro på Thea!!!

Anmeld

8. april 2011

KWL

sarahb skriver:

Hej Sødeste.

Hvor er det dejligt at få en update på skønne Thea.
Det er så skønt at høre at Thea trives bedre, og selvfølgelig er der en masse indkøring når det ikke blot er et nyt sted, men også nye reglere, strammere rammer osv osv. Så det er jo helt normalt at Thea reagerer.
Det lyder som et varmt sted, og hvor er det godt for Thea.

Jeg sidder med en lidt ambivalet følelse overfor hende moderen. Jeg er lidt sur over hun ringer i en sur mine overfor dig, for det har du ABSOLUT ikke brug for, men samtidig kan man jo godt forstå hun reagerer hvis ens barn er beskyldt for noget. Men det er så vigtigt du står op for Thea og siger at du jo bliver nød til at lytte og stole på hende, hans mor stoler jo også på ham, hvis han siger han ikke har gjort noget.

Søde, nu har du været så stærk og fået løst det her på bedste vis. Så nu må du ikke falde i. Du er en virkelig stærk kvinde, det skal du vide.

Du ved jeg er her for dig og jeg sender dig og familien alt det bedste.

Stort kram fra os

Tusind tak søde.

Skal nok prøve at holde mig på benene selvom det er svært.

Det er også rart at hun er glad når jeg henter hende og at jeg kan se hun har haft en god - eller i hvert fald bedre dag.

Den ene pæd. er også rigtig dygtig også til at berolige mig og fortælle mig at det nok skal gå. Noget jeg har savnet så meget i den anden børnehave.

Anmeld

8. april 2011

KWL

TbCp skriver:

Hvor er det dejligt at høre at det går godt med hende i den nye børnehave! Så skal hun bare lige falde ordentlig til!

Mht. ham knægtens mor... altså ingen forældre tror jo at deres børn kan finde på at gøre den slags, men jeg håber alligevel at hun tænker lidt mere over det så det forhåbentlig ikke sker igen!
Og jeg synes det er rigtig fint at du forklarede hende at du skal tro på Thea!!!

Nej selvfølgelig kan ingen mor tro det. Også alligevel. Måske har har man en mistanke og måske er det derfor hun reagere så kraftigt. Ved ikke.

Anmeld

8. april 2011

KWL

anna-jonas skriver:

Du aner ikke hvor glad jeg er for dette indlæg...................for hvor har jeg tænkt meget på jer, og især på Thea.

Kristine!! Nu skal du lige bruge lidt tid på dig selv, så du igen kan smile og ha' det godt. Jeg bliver lidt urolig over at læse, at du er dumpet i et hul.

Tak for tankerne Mette. De gør godt.

Jeg skal nok passe på mig selv.

Jeg føler bare jeg har stået meget alene om dette her og det indhenter mig pludselig. For hvad nu hvis jeg har truffet et forkert valg.

Anmeld

8. april 2011

KWL

Milka skriver:

jeg synes eddermame i har klaret det godt som forældre - handlet hurtigt og gjort det bedste for thea.

respekt! 

Tusind tak.

Blev helt paf over din kommentar. Har slet ikke tænkt sådan på det.

Føler nærmest det modsatte.

Anmeld

8. april 2011

Klitgaard

Hvor er det rart at høre kæmpe knus til jer

Anmeld

8. april 2011

Barbamama

Hvor er det godt hun er startet der. Og ja når der er så faste rammer og gode regler så skal hun nok falde til, men selvfølgelig er det hårdt at vænne sig til en masse nyt.

Synes det er mærkeligt at moderen har ringet til dig. Det må være hendes egen dårlige samvittighed der tynger.... Jeg håber bare at hun kan få ro nu... kNus

Anmeld

8. april 2011

Skouboe

Kristinewl skriver:

Tusind tak.

Blev helt paf over din kommentar. Har slet ikke tænkt sådan på det.

Føler nærmest det modsatte.

Søde ven - jeg ville ønske at du kunne træde over på den anden side at hegnet et øjeblik og kigge ind, så ville du opdage hvor fantastisk en mor du er.

Du har troet på hende og bakket hende op og gjort alt for at hjælpe hende - er du klar over hvor fantastisk det er?

Prøv at holde hovedet oven vande og oppe af hullet.. og prøv at tage D-vitaminer... min neurolog påstår at der er klare indikationer på en sammenhæng mellem mangel på D-vitamin og depressioner, så det var måske værd at prøve?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.