Ja, synes tiden er til en lille opdate på Thea.
Nu har hun jo gået i den nye børnehave i et par uger. Synes faktisk hun klare det rigtig godt. Hun er glad for at komme om morgenen og er ikke ked af det når vi går ( ENDNU ) Hun leger og spiser og hygger sig.
Men hun knogler...
Hun kæmper og kæmper og er træt.
Børnehaven og de to pædagoger på stuen har fået kamp til stregen. 
En af pædagogerne sagde til mig i går at det næsten virkede som om hun ikke havde været i børnehave før 
Men hun har jo nok ret. Der var nok ikke nogle klare regler og grænser og ret meget SKAL.
I den nye børnehave er der REGLER og VANER!! Puha jeg blev helt svedt første dag. Men faktisk tror jeg at børnene elsker det og den forudsigelighed der er.
De to kvindelige pædagoger er så skønne. Vi kender dem fra den første børnehave Tilde gik i. Den der blev lukket. De er så kærlige og elskelige. Giver knus og ros hele tiden. Thea elsker det. Samtidig lytter de meget til både børn og voksne og sætter grænser og forventer at de bliver overholdt.
Alt i alt er min mave fornemmelse stadig god.
I weekenden var vi i sommerhus med et hold venner. Men jeg sov og tudede og havde hovedpine hele turen. Heldigvis er det nære venner som ved hvad vi kæmper med. Så det bleven okay weekend alligevel.
Men jeg føler mig brugt og gammel. Men typisk mig at falde i hullet efter jeg har ordnet tingene....
Thomas og jeg var i dag oppe og snakke/sige farvel til de to pædagoger i den gamlebørnehave. Vi følte at vi skyldte dem at sige ordentlig farvel. Men nogen der vil gætte på hvor stor knuden i min mave var 
Men det var okay og nu kan vi ligge den bag os.
Moderen til drengen som Thea er bange for ringede til mig efter hun havde haft en snak med børnehaven. Heller ikke særlig skønt. Hun var vred og sur.
Men jeg lyttede og sagde at jeg jo ikke kunne beskylde nogen for noget men måtte lytte og tro på Thea og agere ud fra hvad jeg mente var bedst for hende.
Sikke et langt indlæg. UPS. 
Kristine