Gravid eller..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2011

Mini us

Hej alle

Vil lige høre jer lidt omkring en ting.. Jeg havde sidst mens d.13/3-16/3... 

Jeg skal have min mens på søndag d. 10./4.. Men har taget 8 graviditetstest som ALLE er positive.. Jeg ringede så til lægen idag som sagde at det kunne jeg slet ikke regne med før jeg var gået over tid for kroppen kunne stadig udskille ægget    sikke en skuffelse  håååååber ikke at jeg får min mens   mit spørgsmål er - HVAD SKAL JEG TRO...????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Muffinmus

tro på lægen...

Flere og flere oplever biokemiske netop fordi de tester før tid og så kommer mens alligevel fordi ægget IKKE hat sat sig godt fast....

Så din læge har fuldkommen ret.

Men indtil andet er bevist er du gravid, om den bliver der eller ej er altid det store spørgsmål:-)

Anmeld

7. april 2011

Mini us

jamen det er jo lige det.. Puuha der er lang tid til søndag  håber det bliver hvor det er 

Anmeld

7. april 2011

NilleG

Du er gravid er jeg sikker på!!!

Anmeld

8. april 2011

Mini us

Håber virkelig.. Er så bange for at min mens kommer

Anmeld

8. april 2011

lounika

mukaniii skriver:

Håber virkelig.. Er så bange for at min mens kommer

prøv ikke at tænke såsåsås meget over det til efter weenk er over lav et eller ander rigt rat og hygge.. så man tænker på andet..

ved godt hvordan det er har selv prøvet det fler gange det der med at vente og håååbe meget .. min x og min prøvet over 1 år hvor der skete bare ik noget  så fik jeg andet og tænke på hehe da jeg fant en anden og flyttet rat hurtig fra min x hmm..

og vipti du... og ik så godt så var jeg gravid  med den nye fyr som jeg kun hade kendt 1 mdr...  der vente jeg på min mens skulle komme hmm men kom ik hmmmmm åååå tænte jeg og to en tæste og en mere og en mere og ennu en også ringet jeg til lægen ... fuck... det var ik så fedt jo så hurtig .. men nu er vi begge meget glade og glæder os begge til den lille kommer..

så har betsmt prøvet og vente på den begge veje hvor man ønsker den ike kommer og hvor den gerne skal komme hehe..

men jeg for dig at den IKKKKE kommerr..  glæder mig til at høre hvad tæsten i næste uge siger

Anmeld

8. april 2011

bobbles

mukaniii skriver:

Hej alle

Vil lige høre jer lidt omkring en ting.. Jeg havde sidst mens d.13/3-16/3... 

Jeg skal have min mens på søndag d. 10./4.. Men har taget 8 graviditetstest som ALLE er positive.. Jeg ringede så til lægen idag som sagde at det kunne jeg slet ikke regne med før jeg var gået over tid for kroppen kunne stadig udskille ægget    sikke en skuffelse  håååååber ikke at jeg får min mens   mit spørgsmål er - HVAD SKAL JEG TRO...????

Jeg havde 3 positive test hvor jeg dagen after går til lægen som er negativ og det var en sekretær der tog testen som sagde jeg ihvertfald ikke var gravid så smed hun hurtig testen i skraldespanden.. så blev jeg stædig og sagde hvordan helvede kan det passe når jeg har taget 3 positive test det kunne hun jo ikke forklare så måtte jeg komme igen ugen efter med en morgen urin og der fik jeg en læge til at teste míg og der var jeg ganske rigtigt gravid 7 UGER henne!!!

Anmeld

8. april 2011

henh01

Jeg tror også du er gravid, men som alle andre er der jo risici i starten  for at den lille spire bliver hvor den skal

Anmeld

8. april 2011

henh01

Mille maria skriver:

Jeg havde 3 positive test hvor jeg dagen after går til lægen som er negativ og det var en sekretær der tog testen som sagde jeg ihvertfald ikke var gravid så smed hun hurtig testen i skraldespanden.. så blev jeg stædig og sagde hvordan helvede kan det passe når jeg har taget 3 positive test det kunne hun jo ikke forklare så måtte jeg komme igen ugen efter med en morgen urin og der fik jeg en læge til at teste míg og der var jeg ganske rigtigt gravid 7 UGER henne!!!

jeg oplevede det samme ved min første graviditet - bortset fra at sek. smed den ud men og sagde at der ikke var noget på trods af at jeg faktisk godt kunne ane en streg. så er man sgu ikke ret grundig.

Anmeld

8. april 2011

Mini us

Tuside tak for jeres svar .. Krydser alt der kan krydses

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.