Nogen fra Århus og omegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2011

Frøken J.

Kristinav skriver:

Ja det er nemlig Vi skal give 6600 med vand og varme. Der kommer så omkring 500 kr oveni lejen, da vi skal have nyt køkken. Men det er alle pengene værd synes vi

Jamen så skal i da nok finde en - og sikkert også inden babyen melder sin ankomst

Jeg har altid sagt at jeg ville have en dreng først, og så en pige.. Jeg er faktisk ærligt helt ligeglad - bare den er sund og rask Men jeg tror det bliver en pige.. Ved ikke hvorfor - men det tror jeg bare Nej, man "må" ønske sig et køn.. Men det tror jeg nu at mange gør alligevel Gør du? Jeg gjorde i hvert fald indtil for ikke så længe siden

Jeg kan slet ikke vente på at finde ud af hvad for et køn det er.. Overvejer at lokke kæresten til en kønsskanning i uge 14.. Ved ikke om jeg kan vente helt til MD.. Synes jo der er lææænge til NF bare. Åh den utålmodighed

Det er da også en sindssygt god pis for den størrelse! 

Det er ret sjovt med de der fornemmelser man har, om hvad det bliver. Hvorfor tror du en pige? Jeg må indrømme jeg godt kunne tænke mig den første var en pige, måske fordi jeg selv er pige og det er nemmere at forholde sig til. Men har drømt 4 gange nu, at jeg fik en dreng, så jeg ved ikke om det er et tegn.

Synes i skal tage til kønsscanning! Manden min synes det er spild af penge, når MD er om en måneds tid, og kan godt følge ham, men stadig! Hvornår skal du til NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2011

Madam Blå

Secrets skriver:

Det er da også en sindssygt god pis for den størrelse! 

Det er ret sjovt med de der fornemmelser man har, om hvad det bliver. Hvorfor tror du en pige? Jeg må indrømme jeg godt kunne tænke mig den første var en pige, måske fordi jeg selv er pige og det er nemmere at forholde sig til. Men har drømt 4 gange nu, at jeg fik en dreng, så jeg ved ikke om det er et tegn.

Synes i skal tage til kønsscanning! Manden min synes det er spild af penge, når MD er om en måneds tid, og kan godt følge ham, men stadig! Hvornår skal du til NF?

Det er det nemlig.. Men det ligger så også i Viby. Men der er mange andre børnefamilier, masser af grønt og andre dejlige ting man pludselig prioriterer.

Jamen jeg har bare sådan en fornemmelse.. Aner ikke om den holder stik - men har også drømt at jeg fik en pige. Underligt.. Og jeg tænker kun pigenavne, har slet ikke overvejer drengenavne. Men det skal jeg nok nå, hvis det bliver en dreng

Kæresten synes også at en kønsscanning er dumt at bruge penge på. Synes jeg egentlig også selv - men er bare så nysgerrig. Tror også hvis jeg gør det, så skal jeg direkte(!) ud og købe en masse Elsker at se på babyting, og hvis man pludselig ved, hvad kønnet er - så er der i hvert fald intet der holder mig fra at købe det. Og som kæresten siger, så vil jegt vel hellere bruge pengene på babytøj en måned senere.. Og det kan han jo have ret i

Skal til NF om 18 dage. Har lige talt Så der er ikke så længe til, som jeg synes..

Anmeld

11. april 2011

3baby

Hejsa 

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er gravid 

Jeg bor også i Århus, men har først termin 17/12-2011, så det er jo lidt senere end jer.

Men måske kunne man jo mødes alligevel.

Anmeld

11. april 2011

Aagaard

Secrets skriver:

Er der nogen af jer der kommer fra Århus og omegn? Kunne være meget hyggeligt at sludre lidt, måske så man også kunne mødes senere hen

Har termin d. 2 oktober.. Spændende spændende

Hej!

Jep! Jeg er fra Århus Jeg kan se at i snakker bolig, vi står rigtig skidt! Vi har de sidste par måneder måttet bo hos min kærestes forældre. Ingen af os er i en boligforening og vi er begge studerende. Vi står ok, til en kollegielejlighed men den største der er på max 60kwm og mindste har vi lige fået tilbudt (33-34kwm) den var bare alt alt for lille til 2 voksne og en baby. Så det bliver nok i en lille kollegie lejlighed i et par år og så må vi se hvordan set står til i boligforeningskøen, eller måske er der til den tid penge til en andels-et-eller-andet....

Det lyder godt nok dejligt med de der 106 kwm og alle de mange værelser......drømme drømme....Når pyt sådan er det jo nok når vi begge er på su og det længe endnu

Jeg syntes det lyder dejligt med list hyggesnak og måske mødes engang, til lidt baby snak når alle andre er blevet træt af at høre på en

Anmeld

11. april 2011

Aagaard

Grøndal83 skriver:

Hejsa 

Jeg har lige fundet ud af i dag at jeg er gravid 

Jeg bor også i Århus, men har først termin 17/12-2011, så det er jo lidt senere end jer.

Men måske kunne man jo mødes alligevel.

Jeg syntes at det lyder som en rigtig go ide ihvertfald :-)

Anmeld

12. april 2011

marieo

Jeg er også fra Århus og kender ikke så mange med børn eller nogen der skal have barn, så vil rigtig gerne vil være med til at mødes, skal godt nok også først føde til dec, men vi kan vel godt finde ud af noget alligevel

- marie

Anmeld

13. april 2011

heilpratik

Hej jeg er også fra Århus og bor ved den gamle by. Jeg har lige fundet ud af jeg er gravid og jeg har termin den 19 dec efter mine egne beregninger Jeg synes det kunne være hyggeligt at følge jer og eventuelt mødes til en kaffe graviditets snak på et tidspunkt.

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Sikke mange svar der kom lige pludselig! Hvor er det hyggeligt. Og det er da også ok at vi ikke har termin lige på samme tid, så kan vi jo også udveksle lidt erfaringer om den første tid med bebs

Jer der ikke har fortalt så meget om jer selv, har i lyst til det? Bare hvis i vil, self Jeg kan jo lige ligge ud til jer der ikke ved det:

Jeg hedder Janne og bliver 22 her d. 9 maj - Lige straks. Min kæreste Lars er 23. Vi bor sammen i hjertet af Århus lige ved den gamle by, men søger en større lejlighed. Jeg studerer pt. psykologi på 2. semester, og manden læser til journalist Jeg er meget internetinteresseret og er aktiv blogger, noget jeg elsker at bruge tid på. I må  sige, hvis i vil vide mere

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Hej piger

Lunae og jeg har oprettet en facebookgruppe til os Århus mødre/gravide, så vi kan snakke mere sammen og evt bedre aftale at mødes og sådan. Det er en hemmelig gruppe, så ingen udefra kan se vores aktivitet eller noget. Hvis i ansøger mig som ven på facebook og lige skriver i er herfra, så tilføjer jeg jer Jeg hedder Janne Topping.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.