Secrets skriver:
Det er da også en sindssygt god pis for den størrelse!
Det er ret sjovt med de der fornemmelser man har, om hvad det bliver. Hvorfor tror du en pige? Jeg må indrømme jeg godt kunne tænke mig den første var en pige, måske fordi jeg selv er pige og det er nemmere at forholde sig til. Men har drømt 4 gange nu, at jeg fik en dreng, så jeg ved ikke om det er et tegn.
Synes i skal tage til kønsscanning! Manden min synes det er spild af penge, når MD er om en måneds tid, og kan godt følge ham, men stadig!
Hvornår skal du til NF?
Det er det nemlig.. Men det ligger så også i Viby. Men der er mange andre børnefamilier, masser af grønt og andre dejlige ting man pludselig prioriterer.
Jamen jeg har bare sådan en fornemmelse.. Aner ikke om den holder stik - men har også drømt at jeg fik en pige. Underligt.. Og jeg tænker kun pigenavne, har slet ikke overvejer drengenavne. Men det skal jeg nok nå, hvis det bliver en dreng 
Kæresten synes også at en kønsscanning er dumt at bruge penge på. Synes jeg egentlig også selv - men er bare så nysgerrig. Tror også hvis jeg gør det, så skal jeg direkte(!) ud og købe en masse
Elsker at se på babyting, og hvis man pludselig ved, hvad kønnet er - så er der i hvert fald intet der holder mig fra at købe det. Og som kæresten siger, så vil jegt vel hellere bruge pengene på babytøj en måned senere.. Og det kan han jo have ret i 
Skal til NF om 18 dage. Har lige talt
Så der er ikke så længe til, som jeg synes..
Anmeld