Secrets skriver:
Nej, hvor luksuslækkert! Jeg tror altså også det har mange fordele at komme lidt udenfor helt centralt i byen, selvom det også er rart at bo lige ved siden af alting nærmest. Så kan du jo også lige nå at lave børneværelse!
Jamen vi søger aktivt. Vi får tilbud næsten hver dag, men vi ligger som regel nr. 10-15, selvom min kæreste har boligbrev helt tilbage fra 1989. Vi fandt én som vi sagde ja til, men den gik til nogen andre. Det er svært at finde en, som har den rette balance mellem størrelse og pris.. Så vi fortsætter med at søge og tage ud at kigge
55 kvadratmeter, som vi har nu, synes vi ikke er helt nok til en hel familie..
Det er rigtig lækkert. Og det er fordelen ved at flytte ud af midtbyen - man får råd til 106kvm og altan 
Hvor heldigt at han har stået så længe.. For os, der kun har været med i et år et det fuldstændig umuligt at få lejlighed gennem boligforeninger.. Så vi må leje privat. Men så længe det er en god lejekontrakt, så er det jo fint 
I skal nok nå at finde noget så
Nej 55 kvm, er ikke så meget. Men i allerværste fald kan i vel bo der, indtil drømmelejligheden kommer til jer?
Åh ja, børneværelse! Hvor jeg dog glæder mig heelt vildt til at skulle ordne det
Og især til at vide om det skal være blåt eller lyserødt 
Anmeld