århh, det er stort. Sofie har taget 8 skridt i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

Helle30

Ja, jeg ved godt, de fleste af jer allerede har gående børn, og jeg havde jo affundet mig med, at MIT barn ville blive det eneste, som skulle komme kravlende til skole.
Men sådan skal det tilsyneladende ikke ende.
I dag har Sofie gået 5 skridt hos dp'en og 3 efter vi kom hjem.
Jeg er så stolt, at jeg helt har glemt, at jeg er syg med feber og snot.
Jeg har endda tilgivet hende de 50 sugerør og 30 plastikteskeer, hun netop har spredt på gulvet i kontoret. - Hun ER gået i gang med at lægge det hele "på plads" på mit skrivebord mens hun, for hver håndfuld siger:taaarrk. Ihh, hvor kan hun være lækker indimellem.

- Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

mor til en del

Hvor er hun dygtig, ja man får jo som mor nærmest tårer i øjnenen, når ens afkom disker op med så store fremSKRIDT.

Selvfølgelig er hun tilgivet, for roderiet. hun er jo også i gang med at rydde op (næsten).....

Uha de er dejlige vores unger.

Anmeld

22. oktober 2008

Nadi

Sådanne mande! Sej tøs hende Sofie

Anmeld

22. oktober 2008

Monica

Sådan Sofie!!! Og "ryder op"... Dygtige...

Monica

Anmeld

22. oktober 2008

Marco2

Godt Sofie. Stooor pige.

AG

Anmeld

22. oktober 2008

ka li ja

Helle30 skriver:

Ja, jeg ved godt, de fleste af jer allerede har gående børn, og jeg havde jo affundet mig med, at MIT barn ville blive det eneste, som skulle komme kravlende til skole.
Men sådan skal det tilsyneladende ikke ende.
I dag har Sofie gået 5 skridt hos dp'en og 3 efter vi kom hjem.
Jeg er så stolt, at jeg helt har glemt, at jeg er syg med feber og snot.
Jeg har endda tilgivet hende de 50 sugerør og 30 plastikteskeer, hun netop har spredt på gulvet i kontoret. - Hun ER gået i gang med at lægge det hele "på plads" på mit skrivebord mens hun, for hver håndfuld siger:taaarrk. Ihh, hvor kan hun være lækker indimellem.

- Helle

sikke en lækker beretning!
den oser af glæde og stolthed.
fantastisk helle! du har lige fået mig til at tænke på hvor heldig jeg er, at have mine fantastiske børn

Anmeld

22. oktober 2008

Hyner

Super helle... Stort tillykke med endnu en self moving princess...

Anmeld

23. oktober 2008

Helle30

Tak fordi I tog jer tid til at glæde jer på mine vegne. Jeg synes, der sker så meget med min lille pige i disse dage. Hun er begyndt at tysse på Nixon, når han gør - hun kan selv tørre sig om munden (noget i de gør i legestuen) og i morges tog hun selv sin body af på puslebordet.
Og så er der sproget: Jeg er helt sikker på, hun fatter hilsenen "hej". Når vi handler ind, får gæster, eller hun "taler i telefon" kan hun finde på at hæve hånden (som når man kører bil og møder nogen, man kender) og så siger hun hej. I går pegede hun på et billede af en nyfødt i en af mine gravi-bøger og sagde "baby", og i morges kl. 05.30 (nogle vil kalde det nat) stod hun og hoppede i sin seng og sagde "gooorrrn, gorrrnn". Det tror jeg betyder "god morgen".
Ja, jeg er sgu nød til at prale lidt, nu hvor jeg faktisk synes, der er lidt at prale med

- Helle

Anmeld

23. oktober 2008

ivfmarie

Nårrhhh... søde lillepigen.. dyyyyygti!!

Anmeld

23. oktober 2008

Anja

Åhh, ja - jeg kan godt huske, hvor stolt man er, når de tager de første rigtige skridt !

Tillykke med hende !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.