Pludselig bange for støvsugeren!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.057 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. april 2011

heidi30

Malte er næsten 8 mdr. og lige pludselig er han bange for støvsugeren, stav blenderen og imorges synes han heller ikke mikroovnen er den bedste længere?

Måske det er et spring? Tænder har han lidt af og tror måske der er en mere på vej, men det har vi slet ikke haft problemer med før.

Har I oplevet jeres små pludselig blive bange for ting de ellers ikke plejer? Og går det over igen?

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

liwsmor

heidi30 skriver:

Malte er næsten 8 mdr. og lige pludselig er han bange for støvsugeren, stav blenderen og imorges synes han heller ikke mikroovnen er den bedste længere?

Måske det er et spring? Tænder har han lidt af og tror måske der er en mere på vej, men det har vi slet ikke haft problemer med før.

Har I oplevet jeres små pludselig blive bange for ting de ellers ikke plejer? Og går det over igen?

Heidi

jeg kender det ikke helt, men kender godt det med være bange, min datter er 9 og har været bange ligesiden hun blev født for støvsuge, og blenderen.. men ved ikke hvordan de kommer af med det igen

Anmeld

7. april 2011

heidi30

liwsmor skriver:

jeg kender det ikke helt, men kender godt det med være bange, min datter er 9 og har været bange ligesiden hun blev født for støvsuge, og blenderen.. men ved ikke hvordan de kommer af med det igen

Her har det bare aldrig været noget problem før. Han har før siddet eller ligget på gulvet og jeg har støvsuger lige omkring ham uden han sagde en lyd eller fortrak en mine.

Synes bare det er mystisk.

Anmeld

7. april 2011

liwsmor

heidi30 skriver:

Her har det bare aldrig været noget problem før. Han har før siddet eller ligget på gulvet og jeg har støvsuger lige omkring ham uden han sagde en lyd eller fortrak en mine.

Synes bare det er mystisk.

ja lidt mærkeligt. men kan dersværre ikke hjælpe dig der

Anmeld

7. april 2011

Englebisse

Det er helt normalt de bliver bange for støvsuger, blender osv. i 8. måneds alderen. Dette gjorde min søn også og der fik jeg at vide at det gjorde mange når de blev omkring 8 mdr.

Anmeld

7. april 2011

MaliksMor

heidi30 skriver:

Heidi

Ja !!

Malik er bange for støvsugeren, håndmixeren, blenderen, vaskemaskinen osv.

Jeg kan kun stvøvsuge når fx. hans far er hjemme - så han kan gå ind på et andet værelse med ham - ellers går han helt i panik.

Maliks begyndte at komme da han var 7 mdr - han bliver et år i denne månede og det er det samme. Men, jeg er ret sikker på at det går over..

Anmeld

7. april 2011

patella

heidi30 skriver:

Heidi

PRÆCIS det samme var der med min dreng - ca. samme alder. Han havde før ligget og beundret mig når jeg støvsugede, pludselig blev han dybt ulykkelig når det foregik. I starten tror jeg at jeg nøjedes med at støvsuge når min mand lige kunne ha ham i et andet rum. Ellers kan jeg huske det hjalp at sætte ham i højstolen, så følte han det måske knap så skræmmende, som hvis det foregik lige foran snuden på ham. 

Jeg var bange for det ikke ville gå over - hvilket var et problem, for jeg var da nødt til at få støvsuget ind i mellem - men det gik altså over og i dag er det absolut ingen problemer

Anmeld

7. april 2011

twinboys

Rolig piger... det er en del af deres udvikling så det går over

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

JA det går over igen  Runa var lige sådan og hylede og skreg i vilden sky. Nu er hun 10½ måned og totalt ligeglad

Anmeld

7. april 2011

Halbschön

Ja! Sådan var Nicolai også.. Nu ELSKER han støvsugeren, og stod det til ham, sp støvsugede han konstant han er 18mdr nu, og har været vild med støvsugeren siden han var omkring 12mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.