Tegn på snarlig fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

ja, det må vi da håbe .. - håber os min blir nem hihi

det vil tiden jo kun vise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

stm2812

Tak for svarene alle sammen Utroligt så så ens men samtidig meget forskellige vi alle sammen er

Jeg kan fortælle at vores bette prinsesse kom til verden tirsdag d.12/04

Natten til mandag var jeg vågnet ved at hvad jeg troede var vandet, var gået, kom ud på fødegangen om eftermiddagen da jeg egentlig var ret sikker på det alligevel var det, hvilket de efter 4 timer så fik konstateret at det nok ikke var alligevel, da fostervandsprøven godt nok viste positiv, men der kom ikke rigtig mere ud af mig. halv 6 tirsdag morgen var der INGEN tvivl. Vandet gik. og veerner meldte sig straks. Vi var ude på fødegangen ved 8 tiden, og 11.49 kom vores bette vidunder til verden. Hun blev dermed førdt 4 dage før termin, og jeg er førstegangsfødende. Så Det kunne næsten ikke være gået meget nemmere (:

Håber på det bedste for alle jer andre derude. Held og lykke med jeres mirakler. <3 Der er ingen større følelse end at få sin baby i armene <3

Anmeld

14. april 2011

malenecl

stm2812 skriver:

Tak for svarene alle sammen Utroligt så så ens men samtidig meget forskellige vi alle sammen er

Jeg kan fortælle at vores bette prinsesse kom til verden tirsdag d.12/04

Natten til mandag var jeg vågnet ved at hvad jeg troede var vandet, var gået, kom ud på fødegangen om eftermiddagen da jeg egentlig var ret sikker på det alligevel var det, hvilket de efter 4 timer så fik konstateret at det nok ikke var alligevel, da fostervandsprøven godt nok viste positiv, men der kom ikke rigtig mere ud af mig. halv 6 tirsdag morgen var der INGEN tvivl. Vandet gik. og veerner meldte sig straks. Vi var ude på fødegangen ved 8 tiden, og 11.49 kom vores bette vidunder til verden. Hun blev dermed førdt 4 dage før termin, og jeg er førstegangsfødende. Så Det kunne næsten ikke være gået meget nemmere (:

Håber på det bedste for alle jer andre derude. Held og lykke med jeres mirakler. <3 Der er ingen større følelse end at få sin baby i armene <3

Stort tillykke!! Sidder og bliver helt misundelig!!

- Malene, 37+4

Anmeld

14. april 2011

kiwifrugten

Pipkukkeren skriver:

Hej...

Ville bare lige sige at det lige så godt kunne have været mig der havde skrevet dit indlæg... Jeg har haft det på nøjagtig samme måde de sidste par dage og er i dag 38+5!!

Så opdater meget gerne, når/hvis der sker noget... så kan det jo være at jeg er lige i hælene på dig og forhåbentlig snart får min lille babydreng

Line -der absolut også er utålmodig!!

jeg har det på præcis samme måde og er i dag 38 + 6

Anmeld

18. april 2011

stm2812

Krydser fingre for at der også snart sker noget for jer to tøser Det er en helt fantastisk oplevelse i hvert fald (: og den aller største gave <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.