Tegn på snarlig fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24.625 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2011

stm2812

Hej derude.

Hvilke tegn havde I på at en fødsel var ved at være oppe over??

Jeg har i de sidste dage haft det noget smådårligt. Føler mig lidt syg, har kvalme og absolut ingen energi.

Derudover er jeg begyndt at have utrolig meget murren i underlivet, specielt om aftenen/natten. Og en masse stikken i underlivet. Nogle gange trækker smerterne da også om i lænden.

Håber hele tiden noget af det går over i veer, men det er desværre ikke sket endnu. Er i dag 38+5. Så utålmodigheden har virkelig meldt sig nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

LRJ

stm2812 skriver:

Hej derude.

Jeg har i de sidste dage haft det noget smådårligt. Føler mig lidt syg, har kvalme og absolut ingen energi.

Derudover er jeg begyndt at have utrolig meget murren i underlivet, specielt om aftenen/natten. Og en masse stikken i underlivet. Nogle gange trækker smerterne da også om i lænden.

Håber hele tiden noget af det går over i veer, men det er desværre ikke sket endnu. Er i dag 38+5. Så utålmodigheden har virkelig meldt sig nu

Havde det som du beskriver den sidste 1 uge op til, og selve dagen havde jeg totalt meget overskud, og pludselig fik jeg veer

Anmeld

8. april 2011

Tip!

Ingen tegn overhovedet før vandet gik.. og så kom veerne.. Født 38+2 som første gangs fødende..

Anmeld

12. april 2011

Line Højdal

stm2812 skriver:

Hej derude.

Hej...

Ville bare lige sige at det lige så godt kunne have været mig der havde skrevet dit indlæg... Jeg har haft det på nøjagtig samme måde de sidste par dage og er i dag 38+5!!

Så opdater meget gerne, når/hvis der sker noget... så kan det jo være at jeg er lige i hælene på dig og forhåbentlig snart får min lille babydreng

Line -der absolut også er utålmodig!!

Anmeld

12. april 2011

NinaNymannMadsen

ingen tegn her. vandet gik og 15 minutter efter ca kom veerne med 2 minutters mellemrum og 6 en halv time efter var min datter ude.
fødte da jeg var 38+6 førstegangs fødende.

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

ville bare sige at jeg kryder for dig at der snart kommer gang i det  ..

men jeg er KUN 32+6 idag, og jeg har ondt i underlivet, murren , enorm træt og jeg håber sandlig ikk det er fordi der snart sker noget hihi .. selvom han ligger langt nede i mit bækken..

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

ingen tegn her. vandet gik og 15 minutter efter ca kom veerne med 2 minutters mellemrum og 6 en halv time efter var min datter ude.
fødte da jeg var 38+6 førstegangs fødende.

lyder som en dejlig og  nem fødsels

Anmeld

12. april 2011

Anneiris

stm2812 skriver:

Hej derude.

Hejsa,

Jeg havde en nat også en utrolig murren og stikken i mit underliv, men så gik jeg ind og sov igen, dog kun en halv time og så kunne jeg mærke noget SÅ klamt i mine trusser, hvilket var min slimprop, og en halv time efter får jeg de ondeste plukveer, som dagen efter slår stille og roligt over i rigtige veer, så afsted på hospitalet med mig, og 3 dage efter fødte jeg min guldklump

Anmeld

12. april 2011

NinaNymannMadsen

Babyklar skriver:

lyder som en dejlig og  nem fødsels

det var det også. håber da på lige så nem fødsel den her gang også men nu skal vi lige frem til oktober inden jeg skal til at tænke på fødsel igen jo.

Anmeld

12. april 2011

Moar2011

Astasmor skriver:

det var det også. håber da på lige så nem fødsel den her gang også men nu skal vi lige frem til oktober inden jeg skal til at tænke på fødsel igen jo.

ja, det må vi da håbe .. - håber os min blir nem hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.