Økonomiferie for enlige forældre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Leneur

Jeg er også med på den galej men hvordan gør vi lige, opretter en tråd med hvad vi kan tilbyde eller?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

eElak

Super god ide..

Jeg regner med at få besøg af 2 "veninder" (har aldrig mødt dem, men skrevet med dem over nettet)  her i sommeren med deres poder fra Jylland- begge enlige mødre...

Meeen.. jeg ville ikke lægge billeder af min lejlighed ud på nettet, og heller ikke beskrive for meget af den.. Baby.dk er trods alt tilgængeligt for alle...

og idet at jeg ikke er +medlem, så kan jeg ikke engang være med i en gruppe.. eller i hvert fald bruge den til så mget foruden at kigge på..

Men det er et super initiativ.. :-)

Anmeld

7. april 2011

Aves.

qp skriver:

Det er ofte dyrt at rejse på udlandsrejser med de små - og især med ene indkomst! Og dernæst er det ofte sådan, at dem der bor lige udenfor storbyerne gerne vil på ferie i storbyerne ligeledes som dem der bor i storbyerne gerne vil udenfor byen for, at komme væk fra dagligdagen.

Hvorfor så ikke bytte bolig i ferieperioder???  Selv synes jeg jo det kunne være en skide god idé og også ret økonomisk endda. Det eneste man jo skal sørge for udover det normale/ basale er et aktivitetsbudget og evt togbilletter.

Man kunne evt. lave en kategori hvor man søgte bytteboliger i jylland/ sjælland/ lolland osv og i hvilke perioder man ønskede, at bytte bolig så man kunne finde frem til et match.

Annoncerne/ sørningerne kunne eks. indholde uger på året, boligstørrelse, beliggenhed, billeder, informationer om det omkringværende/ aktiviteter o.l

Man kunne lægge et depositum på 500 kr hver i tilfælde af, at legetøj/ glas o.a skulle gå i stykker.

Hvad siger i??? 

jeg har lavet en bytteboligside inde på facebook..I er velkomne...

Anmeld

7. april 2011

eElak

Eva. skriver:

jeg har lavet en bytteboligside inde på facebook..I er velkomne...

og så linker man lige engang :-D

Anmeld

7. april 2011

Aves.

KaLee skriver:

og så linker man lige engang :-D

Jeps.. men mon det virker..?

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=128504037179259

Anmeld

7. april 2011

qp

7. april 2011

Aves.

qp skriver:

Skiiide godt Eva

så kom endelig ind og lad os få gang i byttebolig..

Anmeld

13. april 2011

Leneur

Eva. skriver:

Jeps.. men mon det virker..?

http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=128504037179259

Har også søgt om medlemsskab.... ;-)

Anmeld

13. april 2011

qp

Leneur skriver:

Har også søgt om medlemsskab.... ;-)

Det er åbenbart en gammel side oprettet af Eva  hvor der ikke har været aktivitet siden 2010. Jeg har meldt mig ud af grupppen igen da jeg mere havde en side for enlige på baby.dk i tankerne Dermed "ved man ligesom hvem man har med, at gøre" idet kan kender hinanden lidt igennem sitet her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.