Økonomi, hvordan får I det til at virke ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2011

Trollebaby

Fordi det endnu ikke er kommet så vidt at jeg kan få mig selv til at sælge den for snot-pris... Den er papirløs, og har derfor ingen værdi på det nuværende marked...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2011

Gittemor09

solhau skriver:

Fordi det endnu ikke er kommet så vidt at jeg kan få mig selv til at sælge den for snot-pris... Den er papirløs, og har derfor ingen værdi på det nuværende marked...

nu ved jeg godt det måske ikke har så meget med dit oprindelig spørgsmål at gøre...

men hvis du skulle sælge den, hvad ville din mindstepris så være??

har et godt hestenetværk... så kan sagtens forhøre mig hvis du en dag får brug for det....!!

men det der med at få det hele til at hænge samme for ingenting... tror bare det er om at tjekke alt hvad pengene bliver brugt til, og om der er noget unødvendigt imellem, og så simpelthen skære det groft fra...

ved godt det er lettere sagt end gjort... men det er nok det bedste råd jeg kan komme med lige nu... ellers bare at håbe på at der er en der vil købe hesten så alle parter bliver glade...!!

Anmeld

28. april 2011

Trollebaby

Gittemor09 skriver:

nu ved jeg godt det måske ikke har så meget med dit oprindelig spørgsmål at gøre...

men hvis du skulle sælge den, hvad ville din mindstepris så være??

har et godt hestenetværk... så kan sagtens forhøre mig hvis du en dag får brug for det....!!

men det der med at få det hele til at hænge samme for ingenting... tror bare det er om at tjekke alt hvad pengene bliver brugt til, og om der er noget unødvendigt imellem, og så simpelthen skære det groft fra...

ved godt det er lettere sagt end gjort... men det er nok det bedste råd jeg kan komme med lige nu... ellers bare at håbe på at der er en der vil købe hesten så alle parter bliver glade...!!

Min absolutte mindstepris ville være 15.000 da det er hvad hun er forsikret for. Grunden til at jeg endnu ikke vil sælge billigere er fordi jeg har et meget billigt sted til hende.. En hest er naturligvis dyr på mange måder alligevel, men er måske også lidt stædig, for vi bruger ligeså meget på fælles at afbetale kærestens private gæld (fra før vi mødtes), og det gør at jeg føler det er mere "okay" at jeg så stadig har en dyr hobby..

Anmeld

28. april 2011

Gittemor09

solhau skriver:

Min absolutte mindstepris ville være 15.000 da det er hvad hun er forsikret for. Grunden til at jeg endnu ikke vil sælge billigere er fordi jeg har et meget billigt sted til hende.. En hest er naturligvis dyr på mange måder alligevel, men er måske også lidt stædig, for vi bruger ligeså meget på fælles at afbetale kærestens private gæld (fra før vi mødtes), og det gør at jeg føler det er mere "okay" at jeg så stadig har en dyr hobby..

jeg kan udemærket godt følge dig...

har selv været heldig lige at købe mig en ny hest... idag faktisk...

hun er også forsikret for 15000 men fik hende for 10000 med ALT udstyr... så jeg har været meget heldig..

men kan godt forstå du vil beholde din hobby, når hans gamle "hobby" bliver betalt af endnu..

hvad race er det??

Anmeld

28. april 2011

Lilac

Har I ikke mulighed for at søge tilskud, når I nu har børn og kun en elevløn at trække på? Plus I kan jo få friplads til pasning og tilskud til bolig, når I nu ikke har mere at leve for? Det lyder jo ikke som særlig meget når du også er på su...

Anmeld

28. april 2011

Trollebaby

Moderen er en hel rundkørsel uden info, og faren er en DV/Anglo-araber der er kåret i Tysk Varmblod, og så er hun ifolet med en welshhingst (3'er pony).

Anmeld

21. maj 2011

Meilby

Sofia skriver:

Min kæreste og jeg er begge på SU og det går rigtig fint. Når du har født kan du jo vælge dobbelt klip - så bliver det hele nemmere. Bor I i lejebolig, i så fald kan I jo søge boligstøtte? Jeg er så imponeret over al den hjælp man får fra det offentlige, vi har en husleje på ca. 9500 inkl forbrug, og det kan NEMT løbe rundt med SU + boligstøtte + børnepenge. Vi gør ikke noget særligt for at få det til at løbe rundt.. Men jeg har købt meget af Alfreds tøj brugt - der sparer man en del synes jeg.

Ej hvor lyder din "historie" bare dejlig Min kæreste og jeg går netop og overvejer at starte uddannelse på samme tid - hvilket ville være drømmescenarie for os begge Jeg vil gerne læse til pædagog og han vil gerne i lære som slagter Hvordan gør i? Og hvilken slags hjælp får i fra det offentlige? Vi har jo også lille Phillip på 7 mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.