altså nu er jeg enlig, og indtil juli skal jeg leve for en enkelt su, dog med forhøjet lån så får udbetalt ca 8500kr hver måned.. Har en husleje på 3200kr, dog får jeg rimelig høj boligstøtte indtil juli så egenbetaling ligger på knap 500kr rundt regnet.. Derudover så er der faste udgifter for 3000kr og buskort kommer ved siden af.. lige nu synes jeg det er hårdt, men jeg ved det bliver bedre.. tilgengæld skal jeg have sat afdraget på mit lån højere op til juli, så jeg kan få det ud af verden.. 
Det er ikke altid nemt at få det til at køre rundt, men man gør det jo alligevel..
Hvorfor får i ikke et kort som i ikke kan hæve over på?? Så er problemet løst i første omgang, og så må i ligeså stille vænne jer til at i bare ikke har de ekstra 1500kr hver måned.. overtrækket må vel også blive større og større for hver måned, og det er jo ikke skide smart.. men det bedste råd jeg kan give er at snakke med banken og få dem til at hjælpe jer.. Jeg går ud fra i sidder i en lejebolig, og så må i jo søge noget hjælp til el, vand og varme, og så håbe på at indtægten er lav nok til at de vil hjælpe jer..
Jeg kan godt se at det er svært at komme af med hesten, og ja det er en STOR udgift, har selv haft sådan et kræ..
Nu nøjes jeg dog med en hund, men det er jo også møgdyrt med vacciner osv..
det blev vidst lidt rodet, men håber du forstår hvad jeg mener..
Anmeld