Har de brug for gummistøvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. oktober 2008

linemus

Pt. har Nanna og Signe kun deres sko, og de bliver altså pænt våde, når de hver dag skal igennem de store vandpytter på vej hjem fra dagpleje. Så jeg havde egentlig tænkt mig, at de skulle have gummistøvler, men nu har jeg tænkt så længe, at det er blevet koldere i vejret, så nu bliver jeg helt i tvivl om, hvad de har brug for. Gummistøvler, termostøvler eller bare vinterstøvler?

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

Rasmine

Næ, her bruger Rasmus sine vinterstøvler hver dag
Skoene er pakket væk nu.

Anmeld

22. oktober 2008

Tynen

Stella har et par alm. sko og så et par gummistøvler med plads til en tyk sok i.

Vinterstøvlerne venter vi lidt med endnu.
De er købt, men synes de er lidt voldsomme til hende nu.

Anmeld

22. oktober 2008

linemus

Næ, her bruger Rasmus sine vinterstøvler hver dag
Skoene er pakket væk nu.

Men er de ikke for varme endnu?

Bruger Mille også vinterstøvler nu? Kan nemlig se, der er mange nede i børnehaven, der har dem med, men synes det virker så voldsomt allerede.

Anmeld

22. oktober 2008

Rasmine

linemus skriver:

Men er de ikke for varme endnu?

Bruger Mille også vinterstøvler nu? Kan nemlig se, der er mange nede i børnehaven, der har dem med, men synes det virker så voldsomt allerede.

Næ, det tror jeg ikke.
Ved det faktisk ikke.
Han klager ikke i al fald.
Han går super godt i dem.

Anmeld

22. oktober 2008

Anja

Elias har vinterstøvlerne på for første gang i dag. Jeg synes der er blevet mere koldt på det seneste, så vi prøver med dem, men måske er de for varme.

Han har hverken gummistøvler eller termostøvler, da jeg synes det er for dårligt fodtøj til sådan en lille fod. Jonas begyndte først at have den slags fodtøj da han startede i børnehave.

Anmeld

22. oktober 2008

Helle30

Jeg ville mene, det skulle være gummistøvler med gode tykke sokker under, hvis de skulle opholde sig ude i efterårsvejret og f.eks lege i vandpytter. Hvis de ikke skal det, tror jeg pengene er bedre givet ud til et par gode forede vinterstøvler, som så kan impregneres og således modstå en del vand.
Vi kører jo stadig i læderfutter - med og uden for og overtræk.

Helle

Anmeld

22. oktober 2008

linemus

Anja skriver:

Elias har vinterstøvlerne på for første gang i dag. Jeg synes der er blevet mere koldt på det seneste, så vi prøver med dem, men måske er de for varme.

Han har hverken gummistøvler eller termostøvler, da jeg synes det er for dårligt fodtøj til sådan en lille fod. Jonas begyndte først at have den slags fodtøj da han startede i børnehave.

Jamen, det er jo også rigtigt. Sebastian var også noget ældre, da han fik gummistøvler... Tror jeg må have vinterstøvlerne frem så/købt...

Anmeld

22. oktober 2008

linemus

Mebach skriver:

Næ, det tror jeg ikke.
Ved det faktisk ikke.
Han klager ikke i al fald.
Han går super godt i dem.

(jeg prøver lige igen, fordi jeg var så fej at rette i mit indlæg, samtidig med du svarede...)

Anmeld

22. oktober 2008

Nadi

Oliver bruger sine alm puma sko og når han så er ude at lege i dp'en og vejret er til det så har han et par vinterstøvler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.