Jeg spammer også lige :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

916 visninger
14 svar
0 synes godt om
6. april 2011

blomst84

Vi var så heldige at få et gavekort til en proff fotograf og det skulle selvfølgelig udnyttes  Cecilie var et pragt-eksemplar hele vejen igennem, dog var smilet svært at få frem....  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Marco2

Hold nu op en lækker pige og sikke nogle feeeeede billeder!!

Det bliver bare så meget bedre når det er en prof. 

Og det er da så kærligt et blik hun har i øjnene og smilet på det sort/hvide hvor hun ligger i hænderne

AG

Anmeld

6. april 2011

piadas

Hold kæft (undskyld mit franske) hvor er hun da bare for LÆKKER!

Jeg er helt vild med alle billederne - sådan en fotograf kan altså bare noget, som man ikke kan med sit eget kamera!

Hvor er billedet af jer alle tre bare vildt godt! Det skal I da have forstørret og hængt op over sofaen!

Anmeld

6. april 2011

blomst84

Marco2 skriver:

Hold nu op en lækker pige og sikke nogle feeeeede billeder!!

Det bliver bare så meget bedre når det er en prof. 

Og det er da så kærligt et blik hun har i øjnene og smilet på det sort/hvide hvor hun ligger i hænderne

AG

Ja man kan sagtens se forskel  har selv prøvet herhjemme med digital kameraet meeeeen det bliver bare ikke det samme  1000 tak for de søde ord  

Anmeld

6. april 2011

blomst84

piadas skriver:

Hold kæft (undskyld mit franske) hvor er hun da bare for LÆKKER!

Jeg er helt vild med alle billederne - sådan en fotograf kan altså bare noget, som man ikke kan med sit eget kamera!

Hvor er billedet af jer alle tre bare vildt godt! Det skal I da have forstørret og hængt op over sofaen!

1000 tak  er også ret godt tilfreds, de der fotografer kan bare noget med lys og skygge... og få min hud til at ligne porcelæn selvom jeg har amme-hud  Ja vi skal have valgt et par stykker vi kan hænge op i stuen   

Anmeld

6. april 2011

Mettemus

Hold nu op for nogle dejlige billeder! Hun er da bare helt vildt skøn! Eeeelsker billede nummer to - det er så godt fanget af fotografen.

Ihhh

Anmeld

7. april 2011

Kit

Armen, altså....det er såååå dejlige billeder.

Jeg er helt enig med Mettemus - eeeeelsker billed nr 2. Der er bare et eller andet i hendes udtryk, der går lige i hjerte. Sagde med lyd på "Nååhh...", da jeg så det

Vi skal også til fotograf inden alt for længe, så man kan få nogle dejlige billeder af os alle sammen. De kan bare noget andet med deres kamera.

Stort tillykke med de fantastiske billeder.

Kit

Anmeld

7. april 2011

IAH

Hold da op hvor er de flotte og stilrene  Bliver helt misundelig!

Knus

Anmeld

7. april 2011

AnneBJ

ÅÅÅHH! Hold nu op hun er sød!! Så fantastiske billeder - sidder og kigger på min lille magre, uge-gamle baby og glæder mig til han får elastikker og folder over det hele!

Anmeld

7. april 2011

Lilje82

Wooow nogle helt igennem skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.