Små blandnings hvalpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.436 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. april 2011

PsychedeliC

Jeg hjælper lige en veninde med at sælge disse meget søde hvalpe og derfor kopieret teksten fra hendes annonce /p>

Blanding, ****Babyerne er klar imorgen og derfor sætter jeg prisen ned til 4000 ,- De søger et kærligt og blivende hjem . Kan du give dem det ? Så kontakt mig ****

Sælges med: Chip, sundhedsbog, vaccine, ormekur, købsaftale og pasningsvejledning og start foder.
Salgsklar d. 1 april 2011

De vil være vant til katte, andre hunde og børn.
Reservér din hvalp for 1000 kr.
Hvalpene skal have det bedste hjem og derfor forbeholder jeg mig ret til at vælge mellem evt købere. Så skriv til mig ang dig selv og hvad du kan tilbyde hvalpen

Mor ( Julle ) Blanding af Chihuahua / Dværgpinscher
Far ( Tonic ) Blanding af Chihuahua / Papillon

Tequila er en rigtig ballademager og elsker at overfalde sin søster.. Hun er frisk og legesyg. Minder meget om sin far. 
Lady er mere rolig og en rigtig puttehund! Minder meget om sin mor.

http://www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/10111273?utm_source=Facebook&utm_medium=Annoncedeling&utm_content=Delt+fra+annonceoprettelse%2C+step+7&utm_campaign=Sociale+medier

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Ryberg

åhhh....... Havde jeg pengene havde jeg gjort det... lady lyder lige som en for mig

dejlige hunde altså!

Held og lykke med salget!

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

KittyGirl skriver:

åhhh....... Havde jeg pengene havde jeg gjort det... lady lyder lige som en for mig

dejlige hunde altså!

Held og lykke med salget!

Jo mange tak .

Ja, de er også rigtig skønne . Jeg har selv 2 hunde så det går ikke med flere, og så er jeg også selv glad for store hunde

Anmeld

6. april 2011

tine1985

Hold nu op, hvor er de kære!!!!  Ville bare lige sige, at jeg kun kan anbefale blandingshunde!! Så er man også sikker på, at man ikke støder ind i noget indavl 

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

tine1985 skriver:

Hold nu op, hvor er de kære!!!!  Ville bare lige sige, at jeg kun kan anbefale blandingshunde!! Så er man også sikker på, at man ikke støder ind i noget indavl 

Hørt!

Det har jeg netop også snakket med min dyrlæge om da jeg selv har 2 halv store blandningshunde som aldrig er syge. De eneste dyrlæge regninger jeg har haft har været når de skulle stikkes årligt og der var én gang min ene tæve havde svamp i øret men ellers har der intet været

Anmeld

6. april 2011

tine1985

PsychedeliC skriver:

Hørt!

Det har jeg netop også snakket med min dyrlæge om da jeg selv har 2 halv store blandningshunde som aldrig er syge. De eneste dyrlæge regninger jeg har haft har været når de skulle stikkes årligt og der var én gang min ene tæve havde svamp i øret men ellers har der intet været

Præcis! Og så kan de jo også have nogle psykiske problemer fra indavl!

Anmeld

6. april 2011

PsychedeliC

tine1985 skriver:

Præcis! Og så kan de jo også have nogle psykiske problemer fra indavl!

Ja netop . Puuha, jeg så engang en program på tv2 eller sådan noget hvor de viste hvor meget indarvlet hunde led i hverdagen 

Anmeld

8. april 2011

PsychedeliC

Prisen er sat ned til 3500kr med det hele til hunden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.