DP start, hvad har jeg glemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

signe.

angående sådan noget DP halløj.. er det forskelligt fra dp til dp om man skal tage barnevognen med hjem hver gang, eller har man "krav" på at den står hos hende? ved godt det lyder mærkeligt, men kender nogle få dp mødre som altid har barnevognen stående, eller har nogle der er hendes egne, som ungerne sover i..

for jeg synes i hvert fald når vi skal køre 9 km til nærmeste dagpleje, at det kunne være rart med en sovebarnevogn som var fast ved hende, og så en vi ahvde hjemme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

NoName

mor-til-5:) skriver:

Nej nej det er da ikke dumt!

Nu er jeg selv dagplejer og jeg ville ELSKE sådan en taske

Hellere for meget end for lidt. Du har nemlig fuldstændig ret i at årstiden driller. Den ene dag skal de kun have en tynd trøje og hat på ud at sove og den anden dag skal de pakkes ind med tyk og varmt tøj

Så nej det er bestemt ikke dumt

heh det var nu meningen at det skulle stå Bum Bum

tastefejl...

Men MANGE tak, jeg slæber hele molevitten med, og ser hvad hun vil have liggende, det er jo slet ikke sikkert hun har plads til alt det tøj.

Anmeld

7. april 2011

NoName

signe. skriver:

angående sådan noget DP halløj.. er det forskelligt fra dp til dp om man skal tage barnevognen med hjem hver gang, eller har man "krav" på at den står hos hende? ved godt det lyder mærkeligt, men kender nogle få dp mødre som altid har barnevognen stående, eller har nogle der er hendes egne, som ungerne sover i..

for jeg synes i hvert fald når vi skal køre 9 km til nærmeste dagpleje, at det kunne være rart med en sovebarnevogn som var fast ved hende, og så en vi ahvde hjemme..

Jeg har ikke hørt om nogen der forlanger man skal tage vognen med hjem hver dag... Er der nogen der gør det????

om man har krav på at kunne lade den stå aner jeg ikke, skal jeg være helt ærlig så tar jeg det som en selvfølge at den skal blive stående til hun ikke skal være i dp mere. Jeg er også klar over at skal hun i gæstepleje en dag, så skal vognen pakkes og med over til gæsteplejeren...

Anmeld

11. april 2011

Peps

noname skriver:

Jeg har ikke hørt om nogen der forlanger man skal tage vognen med hjem hver dag... Er der nogen der gør det????

om man har krav på at kunne lade den stå aner jeg ikke, skal jeg være helt ærlig så tar jeg det som en selvfølge at den skal blive stående til hun ikke skal være i dp mere. Jeg er også klar over at skal hun i gæstepleje en dag, så skal vognen pakkes og med over til gæsteplejeren...

Jeg tror at de fleste køre med at barnevognen står der i hverdagene og skal hjem i weekenden. Men det er forskelligt. Mine står her som forældrene selv ønsker det. De kan blive her fra start til slut hvis de har lyst til det.

Men som sagt er det forskelligt. Har aldrig hørt om nogle, der har gjort krav på at den blev der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.