DP start, hvad har jeg glemt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

serinasmor

vores dp sagde det ville være en god ide med en flaske med sut og en brik så længe de stadig for  godnatflaske ... i tilfælde af at de små pus vågner tidligt men bliver hentet sent .. så kan der godt komme til at gå lang tid fra frugt til aftensmad ..

og så vil det være en god ide med en ting hun er tryg ved ( en stofble eller et puttedyr af en art) ... så hun har noget med hjemmefra hun kender

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

NoName

mor-til-5:) skriver:

Termotøj er en rigtig god ting. Især nu hvor det på mange dage er for varmt med flyverdragt og for kold til regntøj

Har en termodragt, havde bare glemt at skrive den på - tak alligevel

Anmeld

7. april 2011

NoName

serinasmor skriver:

vores dp sagde det ville være en god ide med en flaske med sut og en brik så længe de stadig for  godnatflaske ... i tilfælde af at de små pus vågner tidligt men bliver hentet sent .. så kan der godt komme til at gå lang tid fra frugt til aftensmad ..

og så vil det være en god ide med en ting hun er tryg ved ( en stofble eller et puttedyr af en art) ... så hun har noget med hjemmefra hun kender

Det første du skrev, forstod jeg ikke lige, men jeg pakker også lige et par stofbleer ned - mange tak

Anmeld

7. april 2011

NoName

Dittemor26 skriver:

Hvad med hjemmefutter/skindsko eller hvad du nu bruger? Og udendørssko, har du styr på dem Ellers held og lykke med det

Har nogle af de der regntætte futter og et par skindsko, hun hverken kravler/rejser sig endnu, så har ladet mig fortælle at hun ikke skal have "rigtige" sko endnu.

Anmeld

7. april 2011

Corn

Hej piger

jeg er ved at finde de sager frem som Caroline skal have med i dp når hun starter på mandag

jeg har følgende:

barnevogn, med net, sele og regnslag

2 body med korte ærmer

1 body med lange ærmer

1 langærmet bluse

1 kortærmet bluse

1 par bukser

2 par strømper

2 savlesmække

1 flyverdragt

1 fleecedragt

1 fleecetrøje

1 hue

1 par vanter

1 par regn futter

1 sæt regntøj

1 pakke bleer

hvad har jeg glemt, eller har jeg pakket for meget?????

NoName

Hold da maul du slæber meget med... Jeg plejede at have en body og en buks, en bluse til at ligge derhenne...

Du kommer der jo hver dag, så der er rigelig mulighed for at fylde op løbende....

Og husk at fleecedragten sagtens kan bruges med flyverdragt over, hvis du så også tager termo tøj med, så er du snart ude i overkill

Anmeld

7. april 2011

Fru'Rugaard

Så meget havde jeg slet ikke pakket- jeg havde faktisk slet ikke pakket noget.
det var først efter et par dage at jeg gav hende skiftetøj med, og hun har aldrig haft brug for det endnu, også har hun en flyverdragt der ligger fast dernede- og regntøj fik hun først derned igår
Så hun har lidt skiftetøj, flyverdragt, og et par hjemmesko og udendørssko Og selvfølgelig barnevogn og det der følger med

Anmeld

7. april 2011

ZamanogDania

Det er godt nok mange ting du slæber hva?
Så meget tog jeg ikke med. Jeg er jo der hver dag 2 gang om dagen, så hun kan bare sige hvis hun mangler noget eller jeg kan se hun mangler noget

Jeg havde taget.

Bleer
Barnevogn med alt det man bruger til barnevogn.
Flyverdragt
Bukse
Bluse
2 Body( nogen kan hun der komme noget på den derfor 2)
Vanter
Strømperbukser
Strømper
Sutsko

Sp skal nok sige til hvis hun mangler noget.

Anmeld

7. april 2011

NoName

dum dum, synes jo bare årstiden kan drille HELT vildt, derfor både kort og langærmet body/bluse...

jeg kan jo tage det med, og høre dp hvad hun vil have liggende, så tar jeg bare resten med hjem igen.

Anmeld

7. april 2011

Peps

noname skriver:

dum dum, synes jo bare årstiden kan drille HELT vildt, derfor både kort og langærmet body/bluse...

jeg kan jo tage det med, og høre dp hvad hun vil have liggende, så tar jeg bare resten med hjem igen.

Nej nej det er da ikke dumt!

Nu er jeg selv dagplejer og jeg ville ELSKE sådan en taske

Hellere for meget end for lidt. Du har nemlig fuldstændig ret i at årstiden driller. Den ene dag skal de kun have en tynd trøje og hat på ud at sove og den anden dag skal de pakkes ind med tyk og varmt tøj

Så nej det er bestemt ikke dumt

Anmeld

7. april 2011

aya-zia

jeg ville altså ligge en ekstra langærmet bluse i... syntes tit at de i den alder kan ende med og bruge 2-3 bluser på en dag... og nej er ik hys med snavs men syntes ik de skal gå og være våde...

ellers tror jeg du har pakket lige så meget som jeg havde da mine skulle starte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.