Akupunktur i dag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. april 2011

JulieAlex89

Så har jeg været ved Akupunktør..

Lidt forhistorie:

Min kæreste og jeg har har nu prøvede og få et barn i snart 2 år. Man da vi bægge er overvægtig er det jo altid sværre at få en barn!  vi har været til gynækolog, og alt ser rigtigt godt ud, der skulle ikke være noget i vejen for, at vi ikke kan få et barn!

Efter jul gik jeg og min kæreste igang med at tabe os, min kæreste har nu tabt sig 10 kg og jeg har tabt mig 8 kg, og det er jo bare så fedt!

(det skal lige siges at i disse 2 år har jeg haft en meget uregelmæssig menstruation)

For leden sad jeg og kikkede på nettede og falt over en hjemmeside med Akupunktur som måske kunne hjælpe mig til at blive gravid, og jeg tænkte det kan vel ikke skade, så jeg fik så en tid, og har så været der for første gang i dag!

Jeg var rigtigt nærvøs, og jeg var i sær nærvøs over om det gjoder undt og få de nåle i. Men jeg blev mødt af en rigtigt sød Jordemor (som har taget uddannelsen til Akupunktør), hun viste mig ind i et lille hyggeligt rum, hvor hun stillede mig nogle spørgsmål, men hendsyn til menstruation, vægt, og ja hvordan jeg havde det i dagligdagen. Derefter gik hun lige i 5 minutter da hun skulle finde de punkter som passede best til mig og mit problem!

Hun satte så nålene i (det føleles som et bistik) også skulle jeg ligge med dem i en halv time, jeg fik noget dejligt stille musik i ørene og fik mig en lille lur  

Er der nogen af der andre der har prøvede Akupuntur til at blive gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Muffinmus

nej, men min gamle akupunktør sagde at det havde hjulpet stort set alle dem han havde nåle i efter relativt kort tid:-)

Anmeld

6. april 2011

Muffinmus

nej, men min gamle akupunktør sagde at det havde hjulpet stort set alle dem han havde nåle i efter relativt kort tid:-)

Anmeld

7. april 2011

JulieAlex89

Oki, så  jeg finger for at det også kan hjælpe mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.