Tvillingerne 16+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Tror det er fordi jeg ikke er plusmedlem. Så kan man ikke være med. Måske det burde overvejes

Tror jeg nok du kan.

I topmenuen står der "mødregrupper" der går du ind og så tager du 3. kvartals 2011 mødregruppe. Tror nok du også kn bruge den, men prøv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Jeg venter en pige og min mavse er begyndt at blive "tyk", min pige sidder mest på maven og på siderne.
Men du behøver bestemt ikke føle dig tyk for det en rigtig flot babyhule du går rundt med

Min svigermor var så sød at påpege at jeg var blevet stor på en uge.. tak svigermor...  hehe

Jeg føler mig heller ikke tyk, mere oppustet.

Ej hvor en dejlig svingermor

Anmeld

6. april 2011

Hailiesmom11

Kofoed33 skriver:

Jeg føler mig heller ikke tyk, mere oppustet.

Ej hvor en dejlig svingermor

Ja gjorde jeg også meget tidligere... men jeg følte mig godt nok tyk da min svigermor sagde jeg var blevet bred..
Men nu har jeg også kun knap 8 uger igen så begynder virkelig at blive stor..

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Det jo det, men jeg lyster efter en ny scanning, for når man ikke mærker dem, så er det rart at se de har det godt. Så venter på MD d 29., men håber da jeg har mærket dem mange gange inden.

det forstår jeg godt. jeg venter også bare på MD scanning den 23 maj men kan allerede mærke den sparke en lille bitte smule

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Ja gjorde jeg også meget tidligere... men jeg følte mig godt nok tyk da min svigermor sagde jeg var blevet bred..
Men nu har jeg også kun knap 8 uger igen så begynder virkelig at blive stor..

Det må være dejligt, at være så tit på. Selvom jeg dog snart er halvvejs (bare fordi der er to), så er der altså stadig lang vej igen.

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Astasmor skriver:

det forstår jeg godt. jeg venter også bare på MD scanning den 23 maj men kan allerede mærke den sparke en lille bitte smule

Det er snyd, når det er nummer to, hehe. Så ved du, hvad du skal lægge mærke til

Anmeld

6. april 2011

Hailiesmom11

Kofoed33 skriver:

Det må være dejligt, at være så tit på. Selvom jeg dog snart er halvvejs (bare fordi der er to), så er der altså stadig lang vej igen.

Helt vildt dejligt at være så tæt på... Men synes bare tiden går så langsomt nu, vil gerne se vores prinsesse snart, er også træt af at have hedeture og det bliver da ikke bedre jo tættere vi kommer på sommer...

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Wulffi89 skriver:

Helt vildt dejligt at være så tæt på... Men synes bare tiden går så langsomt nu, vil gerne se vores prinsesse snart, er også træt af at have hedeture og det bliver da ikke bedre jo tættere vi kommer på sommer...

Tak. Du ved godt du snakker med en som er tvillingehøjgravid i august. Det bliver SUPER lækkert eller .......

Anmeld

6. april 2011

Hailiesmom11

Kofoed33 skriver:

Tak. Du ved godt du snakker med en som er tvillingehøjgravid i august. Det bliver SUPER lækkert eller .......

Hehe jo det ved jeg godt.. Jeg har også ondt af dig er glad for jeg har termin  først i juni

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Det er snyd, når det er nummer to, hehe. Så ved du, hvad du skal lægge mærke til

jeps

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.