Tvillingerne 16+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Kofoed.

Hehe, hvad var det nu du skrev... "Synes de passer meget fint" Må altså hellere lige få dig smidt på som ven, så jeg rigtig kan følge dig - Det er jo spændende at se hvem der først overgiver sig, selvom jeg tror, det bliver dig, da der nok bliver trængt derinde

Du har styr på, at mit billed er tre dage gammel Uden at afsløser for meget med din lille leg

Tror nu bestemt også jeg "tabe" den kamp. Måske er det sjovere med MorJ  <- altså for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Du har styr på, at mit billed er tre dage gammel Uden at afsløser for meget med din lille leg

Tror nu bestemt også jeg "tabe" den kamp. Måske er det sjovere med MorJ  <- altså for dig

Ja, hende følger jeg også med i - også på mingraviditet Og har lige afsløret min sande "alder"

Anmeld

6. april 2011

NinaNymannMadsen

Kofoed33 skriver:

Det synes jeg også, de hygger sig vist der inde, selvom jeg ikke rigtig mærke til dem. Sådan er det nu en gang.

når bare de hygger sig så det jo godt nok. du skal nok komme til at mærke dem

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, hende følger jeg også med i - også på mingraviditet Og har lige afsløret min sande "alder"

Synes nu det er sjovt vi alle tre havde termin til d 20, så blev i to rykket, uge efter, jamen da skulle jeg da med. I kunne ikke være bekendt og skifte termin uden mig, hehe. Bare øv at vi alle tre ikke rykkede på den 18.

Men en ting er sikkert, vi havde en skide god juleferie

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Astasmor skriver:

når bare de hygger sig så det jo godt nok. du skal nok komme til at mærke dem

Det jo det, men jeg lyster efter en ny scanning, for når man ikke mærker dem, så er det rart at se de har det godt. Så venter på MD d 29., men håber da jeg har mærket dem mange gange inden.

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Synes nu det er sjovt vi alle tre havde termin til d 20, så blev i to rykket, uge efter, jamen da skulle jeg da med. I kunne ikke være bekendt og skifte termin uden mig, hehe. Bare øv at vi alle tre ikke rykkede på den 18.

Men en ting er sikkert, vi havde en skide god juleferie

Ja, meget! Hvor mange mon vi er med termin i dagene 17-19. september? Måske det skal undersøges

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Ja, meget! Hvor mange mon vi er med termin i dagene 17-19. september? Måske det skal undersøges

Vi er i hvert fald 3 den 18.

Men forresten, som var det din mave der passende, hvis du kigger på min og MorJ's så er din lidt mere spids, ellers synes jeg de er lige store.

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Her er en lille liste, dog er du åbenbart i inde i den mødregruppe.

Charlotte Ditte

Termin: 17.09.2011
Fødested: Horsens
Køn: En lille Filip Noah

Sifling
Fødested: Hvidovre
Køn: Glæder sig til at få det at vide

Blop'ens Mor
Termin: 18.09.2011
Fødested: Viborg.
Køn: Vil gerne vide kønnet.

Kofoed
Fødested: Kolding Sygehus
Køn: Det er 2 piger

Sanne og Nicklas
Termin: 19.09.2011
Fødested: OUH
Køn: Vil gerne vide kønnet

MoarJ
Fødested: Silkeborg eller Viborg
Køn: Det er en pige

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

Kofoed33 skriver:

Her er en lille liste, dog er du åbenbart i inde i den mødregruppe.

Charlotte Ditte

Fødested: Horsens
Køn: En lille Filip Noah

Sifling
Fødested: Hvidovre
Køn: Glæder sig til at få det at vide

Blop'ens Mor
Fødested: Viborg.
Køn: Vil gerne vide kønnet.

Kofoed
Fødested: Kolding Sygehus
Køn: Det er 2 piger

Sanne og Nicklas
Fødested: OUH
Køn: Vil gerne vide kønnet

MoarJ
Fødested: Silkeborg eller Viborg
Køn: Det er en pige

Tror det er fordi jeg ikke er plusmedlem. Så kan man ikke være med. Måske det burde overvejes

Anmeld

6. april 2011

Hailiesmom11

Jeg venter en pige og min mavse er begyndt at blive "tyk", min pige sidder mest på maven og på siderne.
Men du behøver bestemt ikke føle dig tyk for det en rigtig flot babyhule du går rundt med

Min svigermor var så sød at påpege at jeg var blevet stor på en uge.. tak svigermor...  hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.