Annika kom og hev op i trøjen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Mary

....og rev ud i bukserne her idag, og så kunne jeg godt lugte lidt fims Og så spurgte jeg hende "Skal du have en ren ble på?" og så løb pigebarnet hurtigt ind på værelset og lænede sig op ad puslebordet og ventede på at jeg kom og løftede hende op, og ja, skiftede hendes ble!

Det har jeg da aldrig oplevet før, jeg er da helt sikker på hun kom og 'fortalte' mig at hun gerne ville have en ren ble på ...eller er jeg total "mor der ikke vil se andet end hendes kloge unge agtig" Haha...

Ihhh, hun er da bare så dygtig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Tikki

ihhhh hvor er hun god Altså de bliver så store . Iza siger: puha og går hen til toiletdøren, når hun har lavet noget........men min graviditetsnæse lugter det som regl før, hun når det pt.

Anmeld

21. oktober 2008

BellaT

Viiiildt! Hvor er hun go'! Det er sgi da smart. Nu behøver du ikke rende rundt og sniffe. Nu fortæller hun det selv. Altså.

Det eneste Phillip kan fortælle er, når han vil lege med sin fjernstyrede bil som står i vindueskarmen. Så kommer han hen og rykker lidt i mig, kigger mig dybt i øjnene og siger do do do hvorefter han går hen og peger op på bilen.
Men det er altså også meget nødvendigt at kunne sige hvornår man vil lege med bilen... He he, en rigtig dreng er han vist...

Sår'n en dygtig pige du har der. De bliver så kloge nu. Kan slet ikke forstå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.