Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
har du solgt 2, 4 og ( ? og hvad skal du have for det ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Perl skriver: har du solgt 2, 4 og ( ? og hvad skal du have for det ?
Hej
Nej de er ikke solgt endnu... Hmm jeg tænker 180 inkl?
qp skriver: Hej Nej de er ikke solgt endnu... Hmm jeg tænker 180 inkl?
ej ej skulle have skrevet "og 8" og fik lavet tegn i stedet.. *G* totalt tåger...så går ud fra det er for de to?
Perl skriver: ej ej skulle have skrevet "og 8" og fik lavet tegn i stedet.. *G* totalt tåger...så går ud fra det er for de to?
2+8 bliver 220 inkl.... - Som jeg har skrevet før er den rigtig dyr sådan en strik og den er rigtig fin og meget lidt brugt faktisk. Tøjet har en værdi af 600 kr og begge dele er meget lidt brugte såååh....
qp skriver: 2+8 bliver 220 inkl.... - Som jeg har skrevet før er den rigtig dyr sådan en strik og den er rigtig fin og meget lidt brugt faktisk. Tøjet har en værdi af 600 kr og begge dele er meget lidt brugte såååh....
ok tænker lige over det.. men det var både 2,4 og 8 men tænker alligevel..
Perl skriver: ok tænker lige over det.. men det var både 2,4 og 8 men tænker alligevel..
Ohh.... Vidste jeg ikke Jamen hvis du slår til kan du få de 3 til 250 inkl
qp skriver: Du kan få dem til 120 inkl og så kan jeg smide et eller andet ekstra oveni
Du kan få dem til 120 inkl og så kan jeg smide et eller andet ekstra oveni
Det kan vi godt sige...
pussepige skriver: Det kan vi godt sige...
Cool... Jamen du kender jo efterhånden konto nr osv hehe
qp skriver: Cool... Jamen du kender jo efterhånden konto nr osv hehe
Jep det er jo det jeg gør...
Har du forresten solgt den her.? hvis ikke hva blir prisen hvis jeg skal have den med.
pussepige skriver: Jep det er jo det jeg gør... Har du forresten solgt den her.? hvis ikke hva blir prisen hvis jeg skal have den med.
Hehe... Jeg kan virkelig ikke huske om jeg har solgt den eller ej... Men jeg finder ud af det og vender tilbage Men +30 hvis det er den ikke er solgt....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128