Helt ny fleece!! str. 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. april 2011

Halbschön

qp skriver:

Jeg vil jo helst sælge flere dele samlet, ellers kan det ikke rigtig betale sig for mig

Jaa det jo det bukserne, hvordan er de i str? For han bruger 92 i bukser nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

qp

R&N skriver:

Jaa det jo det bukserne, hvordan er de i str? For han bruger 92 i bukser nu

Okay ... jamen de hedder jo 98 men kan da foldes ved foden hvis det er - men jeg vil mene de også svarer til en str 98

Anmeld

6. april 2011

pussepige

qp skriver:

Jeg vil jo helst sælge lidt tøj samlet så det kan betale sig... for fragten koster jo en del og jeg vil da også gerne tjene en lille smule på det tøj jeg har givet mange penge for i sin tid ....  

´Det forstår jeg godt, men lige pt er det kun bodyer jeg mangler til Tobias

Anmeld

6. april 2011

kamtok

Hvad skal du have for billede 3 og 8?

Anmeld

6. april 2011

qp

kamtok skriver:

Hvad skal du have for billede 3 og 8?

220 inkl

Anmeld

6. april 2011

qp

pussepige skriver:

´Det forstår jeg godt, men lige pt er det kun bodyer jeg mangler til Tobias

Du kan få dem til 120 inkl og så kan jeg smide et eller andet ekstra oveni

Anmeld

6. april 2011

kamtok

qp skriver:

220 inkl

Ok tak, jeg springer over .. Men det er meget fint - specielt uldtrøjen er jeg ret vild med

Anmeld

6. april 2011

qp

kamtok skriver:

Ok tak, jeg springer over .. Men det er meget fint - specielt uldtrøjen er jeg ret vild med

Det er også derfor prisen hives lidt over til højre - Den er nemlig rigtig fin og kun brugt ganske få gange. Jeg gav over 400 for den, så derfor De to dele har en nyværdi af ca 800 kr - så jeg synes det er en fair pris....  Og har lidt svært ved, at sælge det til mindre.

Men du kan jo prøve, at komme med foreslag

Anmeld

6. april 2011

kamtok

qp skriver:

Det er også derfor prisen hives lidt over til højre - Den er nemlig rigtig fin og kun brugt ganske få gange. Jeg gav over 400 for den, så derfor De to dele har en nyværdi af ca 800 kr - så jeg synes det er en fair pris....  Og har lidt svært ved, at sælge det til mindre.

Men du kan jo prøve, at komme med foreslag

Jeg synes det er helt OK at du gerne vil have dét for det, så se om du ikke kan få solgt det til nogle andre.
Har lige brugt knap 1000 kr. på nyt tøj til lillemanden og så er han jo stadig kun en str. 74 (håber han bliver der lidt tid endnu), så det er ikke noget jeg liiiige står og mangler, ellers var jeg sprunget til med det samme.

Held & lykke med salget

Anmeld

6. april 2011

qp

kamtok skriver:

Jeg synes det er helt OK at du gerne vil have dét for det, så se om du ikke kan få solgt det til nogle andre.
Har lige brugt knap 1000 kr. på nyt tøj til lillemanden og så er han jo stadig kun en str. 74 (håber han bliver der lidt tid endnu), så det er ikke noget jeg liiiige står og mangler, ellers var jeg sprunget til med det samme.

Held & lykke med salget

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.