Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
folk er sq blinde..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det kender jeg godt! Og nej hun ligner bestemt ikke en dreng, hun er da rigtig pige smuk
Hver gang vi er nogle steder, bliver Maria kaldt en dreng
Nej hun ligner ikke en dreng...
Iøvrigt skønt billede af hende....
Mange folk tror også at Julie er en dreng..
Skouboe skriver: Ja, hun er ret maskulin... Det er nok primært skægstubbene og øl-maven, der afslører hende...Hun er fin og lækker præcis som hun er og hvis folk ikke kan finde ud af det, er det deres problem..
Ja, hun er ret maskulin... Det er nok primært skægstubbene og øl-maven, der afslører hende...Hun er fin og lækker præcis som hun er og hvis folk ikke kan finde ud af det, er det deres problem..
Nej det synes jeg absolut ikke hun gør!!!
Vi oplevede det også flere gange med Liva...
Med lilla jakke og spænde i håret "nååå har han lært at kravle?"... Øh ja det har HUN!!!!
Ork jo kender det! Sådan er det vist bare. Har visse personaer mistænkt for at gøre det med vilje... Sikke et kedeligt liv de må have
godt at høre jeg ikke er den eneste.. de må være faveblinde
LIZO skriver: hver gang vi er ude og handle og zoey leger rundt så er der altid lige en der skal kommentere at han er da en sød lille dreng, eller bare sige han.. hvor jeg hver gang svarer at det altså er en pige.. ja hun har ikke ret meget hår... men hun har lilla jakke på... somregel lyserrøde solbriller på. ja hun har ikke noget hår, men gør det virkelig at hun ligner en dreng? bliver sq sur hver gang.. i kan svaret ano her...
hver gang vi er ude og handle og zoey leger rundt så er der altid lige en der skal kommentere at han er da en sød lille dreng, eller bare sige han.. hvor jeg hver gang svarer at det altså er en pige.. ja hun har ikke ret meget hår... men hun har lilla jakke på... somregel lyserrøde solbriller på. ja hun har ikke noget hår, men gør det virkelig at hun ligner en dreng?
bliver sq sur hver gang..
i kan svaret ano her...
Nej hun gør bestemt ikke!
Folk er stive.. jeg kom med to piger en i lilla og en i lyserød og så spurgte folk gud hjælpe mig om jeg havde en af hver
Jeg synes hun ligner en pige.
Jeg bliver ENDNU spurgt om Cassandra er en dreng, selvom jeg ikek synes hun ligner en....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128