ligner hun en dreng..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.443 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. april 2011

LIZO

hver gang vi er ude og handle og zoey leger rundt så er der altid lige en der skal kommentere at han er da en sød lille dreng, eller bare sige han.. hvor jeg hver gang svarer at det altså er en pige.. ja hun har ikke ret meget hår... men hun har lilla jakke på... somregel lyserrøde solbriller på. ja hun har ikke noget hår, men gør det virkelig at hun ligner en dreng?

bliver sq sur hver gang..

i kan svaret ano her...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Milka

LIZO skriver:

hver gang vi er ude og handle og zoey leger rundt så er der altid lige en der skal kommentere at han er da en sød lille dreng, eller bare sige han.. hvor jeg hver gang svarer at det altså er en pige.. ja hun har ikke ret meget hår... men hun har lilla jakke på... somregel lyserrøde solbriller på. ja hun har ikke noget hår, men gør det virkelig at hun ligner en dreng?

i kan svaret ano her...

overhovedet ikke. men jeg kender det. folk har altid troet luca er en dreng, men nu begynder det lange hår at hjælpe på det

men det er skide irriterende!

Anmeld

6. april 2011

Ida.

Det synes jeg jo ikke - men vi har også "kendt" Zoey siden hun var lillebitte det kan være svært at kønsbestemme små børn, men synes da bestemt at lilla jakke og lyserøde solbriller peger kraftigt i pigeretningen men altså folk er lidt nogle klaphatte med det der - jeg er også blevet spurgt til Lina og Annika da de var små...selv iført lyserødt, pink og lilla tøj...og kjoler  tror ikke du skal tage det så tungt

Anmeld

6. april 2011

Ni-ko-li-ne

nogen mennesker ER bare blinde!

Jeg synes ikke hun ligner en lille dreng! Og der er da mange pigebørn der ikke har så meget hår i den alder...

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

Ja, hun er ret maskulin... Det er nok primært skægstubbene og øl-maven, der afslører hende...

Hun er fin og lækker præcis som hun er og hvis folk ikke kan finde ud af det, er det deres problem..

Anmeld

6. april 2011

Lilac

nej, hun gør da ej  folk kigger nok ikke altid ordentlig efter før de siger noget 

Anmeld

6. april 2011

Vinker

LIZO skriver:

i kan svaret ano her...

om du så gav hende prinsessekjole på og lyserød sløjfe i håret, ja så skulle der sikkert nok være nogen der ville sige at det var en sød dreng du har dig!

Folk ER bare blinde!

Anmeld

6. april 2011

LIZO

dejligt at høre.. bliver sq sur.. kunne aldrig selv drømme om at sige noget hvis jeg ikke selv er sikker..

har prøvet det med liam.. var på mit abejde. liam lå i lyseblåt supermand dragt. med lyseblåt tæppe.. så spurte han om det var en pige..

Anmeld

6. april 2011

KWL

Slet ikke. Synes man kan se det på hendes øjne.

Anmeld

6. april 2011

Bondepigen

Ork nej da, hun ligner da en dejlig pige.

Men jeg kender det. Emma har masser af langt hår, kan have rottehaler, være klædt i lyserødt fra top til tå, og folk siger alligevel "den lille fyr" " han" og "dreng"...

Jeg tager det ikke så tungt, men det vil jeg nok gøre den dag emma selv begynder at blive irriteret over det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.