Adoptivprogram på tv2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Undskyld jeg lige spammer siden med mine indlæg - men så nogle herinde programmet om adoptivbørn på tv2 i aften?

Kan nogen fortælle mig, hvad der skete med den familie, der adopterede to sibiriske (?) børn, hvoraf den ene var en dreng med ganespalte? Så bare at han kun søgte faren, og var meget ked, og så fik jeg skruet væk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Marco2

Ai, pis. Det glemte jeg. Det ville jeg ellers gerne ha' set....

AG

Anmeld

21. oktober 2008

Susan1978

Ja jeg så det og det var sgu sørgeligt for lige netop den familie for det viste sig faktisk at drengen Liam døede..

de havde vist puttet ham i skold hedt badevand og havde så aldrig sendt ham til behandling og han tilsidst ikke kunne trække vejret.

Moren fik hvert fald en dom for vold med døden til følge og manden fik en dom for mord. Alle de andre børn blev taget fra dem og fik andre hjem.

Det jeg synes var allerværst ved den udsendelse udover den behandling ham Liam havde fået var at høre om de børn i Rumænien der levede deres liv i deres senge og aldrig blev taget op. årh det var hårdt synes jeg. De lå bare der og var så meget trængt ind sig selv..

ville redde alle børn hvis jeg kunne.. men må jo bare indrømme overfor mig selv at jeg må gi de børn jeg har sat i verden den bedst mulige opvækst og liv jeg fornår.

Susan

Anmeld

21. oktober 2008

Marco2

Ei...puuha. Det var så vist godt at jeg ikke så det. Sådan noget kan jeg slet ikke holde til at se.....
Og hvor sker der bare meget grumt rundt om i verden. Kan stadig huske den dok om "dødsrummet" på børnehjem i Kina. Hvor børnene bare blev lagt ind for at dø.... Den sidder stadig som en klump i hjertet, og det er da nogle år siden den var i tv.

AG

Anmeld

21. oktober 2008

Mary

Susan1978 skriver:

Ja jeg så det og det var sgu sørgeligt for lige netop den familie for det viste sig faktisk at drengen Liam døede..

de havde vist puttet ham i skold hedt badevand og havde så aldrig sendt ham til behandling og han tilsidst ikke kunne trække vejret.

Moren fik hvert fald en dom for vold med døden til følge og manden fik en dom for mord. Alle de andre børn blev taget fra dem og fik andre hjem.

Det jeg synes var allerværst ved den udsendelse udover den behandling ham Liam havde fået var at høre om de børn i Rumænien der levede deres liv i deres senge og aldrig blev taget op. årh det var hårdt synes jeg. De lå bare der og var så meget trængt ind sig selv..

ville redde alle børn hvis jeg kunne.. men må jo bare indrømme overfor mig selv at jeg må gi de børn jeg har sat i verden den bedst mulige opvækst og liv jeg fornår.

Susan

SAY WHAT!?

Jeg så godt noget af det, men er da virkelig virkelig glad for jeg ikke så det færdig! Det havde jeg ikke kunne klare, puha altså Det lyder da helt grotesk med den dreng i badevandet.... føj!

Anmeld

22. oktober 2008

Lise

Jeg fattede slet ikke historien om Liam... KOM han TIL at putte ham i skoldhedt badevand, eller hvad havde han gang i?

De to andre historier endte lykkeligt - det var godt. Især at lille autistiske Dylan ikke alligevel skulle ud og bo med sin alkoholiserede familie i jordhulen. Gisp!

Anmeld

22. oktober 2008

Susan1978

LIse jeg tror faktisk de voldte ham flere skader end vi hørte.. ellers kunne moren jo ikke få en dom mod vold med døden til følge.

jeg bed mærke i at de efter hun havde sagt at faren havde kommet til at putte ham i lidt for varmt vand, sagde speakeren at misbruget fortsatte i længere tid. så de har simpelthen ikke vidst hvad de skulle stille op med denne meget følelsødelagt dreng.

Susan som stadig har de der børn fra sengene i hovedet, de havde så tomme øjne.

Anmeld

22. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Puha, godt jeg ikke så det så "kom til" - hvis det er så varmt at det skader ham, burde det vel være temmelig bevidst!!!

Susan: så godt de små babyer, og var klar til at bortføre dem alle sammen. De der helt små, som stadig kunne reddes, og man vidste bare at de gik ind til et liv i uværdighed og at de om ganske kort tid ville blive lige så tomme i øjnene som de store - og så bare fordi at rumænske børn skal opdrages af rumænske forældre, som tydeligvis ikke magter opgaven ai, stopper nu, ellers ender det med at jeg er på vej til Rumænien!!!

Anmeld

22. oktober 2008

Nadi

Susan1978 skriver:

Susan

Jeg synes det er så sørgeligt at de i Rumænien har en regl om at det kun er folk fra Rumænien der må adoptere børn derfra.
Mit hjerte bløder godt nok for de børn!

Anmeld

22. oktober 2008

Monica

Kunne slet ikke holde ud at se det program, fik det SÅ dårligt da jeg så de stakkels stakkels børn i Rumænien... Tænk at det står sådan til i 2008 - måske jeg er alt for naiv, men det var jeg slet ikke klar over. Tænk aldrig at blive taget op... Og ikke få reglmæssig mad... Puha, får det dårligt ihen når jeg tænker på det... Har lyst til adoptere hele banden...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.