Ledighedserklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Nogen der ved hvornår a-kassen skal have den? tilmeldte mig jobcenter i fredags og snakkede med a-kasse i går, som ikke så det som et problem om jeg sendte den i går eller i dag. Ville så sende den på mail, da min printer er i udu, men kan se, at den skal underskrives, og derfor printes ud - og derfor kan jeg tidligst sende den i morgen så de har den torsdag...

Kommer jeg i klemme pga. det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2008

Plysbjørnen

Godt spørgsmål... det jeg kan huske fra sidst jeg var ledig, var at man skulle møde op på sin akasse med en stor stak lønsedler dagen efter at man var stoppet med at arbejde...

Men det kan da godt være der er kommen nye regler...

Betina

Anmeld

21. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Hmmm... jeg er færdiguddannet, så har ingen lønsedler Men skal til møde på jobcenteret d. 4. november til "jobsamtale", hvor jeg skal medbringe to jobs jeg kan søge samt et CV, og får også en mødeindkaldelse fra a-kassen. men det var mere om forsinkelsen i indsendelsen af ledighedserklæringen havde betydning for min DP-ret?

Anmeld

21. oktober 2008

Loggidut

nej, jeg har selv lige stået der, og ved mig var de ret ligeglade....bare du har meldt dig som arbejdssøgende på arb. formidlingen

Anmeld

22. oktober 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Loggi: hvor er det latterligt, at man skal bruge tid på at udfylde noget, som de dybest set er ligeglade med - og især når man alligevel melder sig ledig ved at tilmelde sig jobcenteret
Har lige udfyldt den, og sender den i dag, så må vi se, hvad de siger.
Tak for hjælpen - og held og lykke med det job, du snakkede om tidligere. Håber det går godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.