Billeder af Liam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

quar20

Dinna88 skriver:

Buhhuuuu, midt i psykologitimen får du mig til at sidde med tårer i øjnene! Hvor er du bare sød, Maria  Tusinde tak for de søde åh. Åh, hvor de varmer. Skønne kvinde!!!

Jeg ville dog gerne have redigeret billederne lidt, så lyset/farverne er bedre og så baggrunden er helt sort og ikke så man kan se at det er det stof der  Men Liam ser jo stadig LÆKKER ud selvom baggrunden ikke er helt sort, haha. 

arrrhhh du sød er du

Og si mig lige engang du sidder da bare ikke på baby midt i skoletiden.. PUHA Dinna...

Amen sødeste jeg lægger dem op fordi jeg syntes billederne er gode og smukke, også kan du få lov at redigerer dem når DU HAR TID....!!   Det er først når han er 1år at jeg skal ha fremkaldt månedsbilleder til et album JEG får bare MEGA nøjer over at jeg KUN MÅ VÆLGE 1 BILLEDE til månedsbilled Der er jo SÅ mange der er gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

quar20

Babyklar skriver:

det lyder da bare så fedt, at i har en masse ideer ..

Lille jeg stiller gerne op hihi ..

Jamen så syntes jeg da vi skal få arrangeret så du kan få taget en masse billeder

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

quar20 skriver:

Jamen så syntes jeg da vi skal få arrangeret så du kan få taget en masse billeder

Ja nemlig og bor jo selv i randers, og det er jo ikke så langt fra dig, hvis det skal forgå derude

men hvad var det hun hed?

Anmeld

6. april 2011

quar20

sarahb skriver:

Ej hvor dejligt at det går bedre det hele. Det er jeg rigtig glad for at høre.
Du virker som en skøn person, så derfor er jeg vildt glad for i har fået en bedre hverdag og at Rasmus er vokset med opgaven som far til 2

Ihhh hvor er du sød - mange tak for de søde ord De varmer rigtig meget..

Ja  altså vi er bare SÅ dårlige til at tage os tid til os selv og sammen - og Rasmus er dårlig til at snakke når der er noget han går og gumler på..!!

men det går bedre og vi skal jo lige lærer at det er OKAY at sige fra og ha brug for en pause

Anmeld

6. april 2011

quar20

Babyklar skriver:

Ja nemlig og bor jo selv i randers, og det er jo ikke så langt fra dig, hvis det skal forgå derude

men hvad var det hun hed?

Jamen dog det er jo perfekt

Jamen hun hedder Dinna88 Hun har faktisk lige skrevet herinde i tråden Hun er en super dejlig pige

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

quar20 skriver:

Jamen dog det er jo perfekt

Jamen hun hedder Dinna88 Hun har faktisk lige skrevet herinde i tråden Hun er en super dejlig pige

nej det er jo det ..

snakker lige med hende om det .. 1000 tak ..

Anmeld

6. april 2011

quar20

Babyklar skriver:

nej det er jo det ..

snakker lige med hende om det .. 1000 tak ..

Selv tak

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

quar20 skriver:

arrrhhh du sød er du

Og si mig lige engang du sidder da bare ikke på baby midt i skoletiden.. PUHA Dinna...

Amen sødeste jeg lægger dem op fordi jeg syntes billederne er gode og smukke, også kan du få lov at redigerer dem når DU HAR TID....!!   Det er først når han er 1år at jeg skal ha fremkaldt månedsbilleder til et album JEG får bare MEGA nøjer over at jeg KUN MÅ VÆLGE 1 BILLEDE til månedsbilled Der er jo SÅ mange der er gode

*Fløjt fløjt* Aldrig! Det kunne jeg ikke finde på 

Du skal bare lige skrive hvilke DU ønsker redigeret, så jeg har et overblik Og så du får dem du ønsker. Det er da lækkert, det du skal have lavet - du kan jo snyde og lave din egen også, med mere end et billede 

Anmeld

6. april 2011

morethanperfect

Orrh .. Han er virkelig smuk ! 

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

Jeg synes du skal se de redigerede, Maria! Så her er de. Vil du have dem på mail? De er altså betydeligt bedre end de ikke-redigerede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.