Billeder af Liam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

sarahb

hvor er det bare nogle dejlige billeder. han er bare så skøn!!

De billeder hvor i holder ham i hver sin ende er da skønne!!!

Hvordan står det egentligt til med jer, det er længe siden jeg har læst noget nyt. (udskyld jeg spørger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

quar20

Babyklar skriver:

Hvad tager hun for at tag billeder hende du bruger ?

Jamen i starten ville hun slet ikke ha noget - men Christina og jeg har aftalt at hun får 100kr pr. gang også får jeg ca 150-200 billeder.. hun redigerer også også af dem osv..!! Su får dem på en usb pen som du selv medbringer

Hun gør det udelukkende for at blive dygtigere..!! Vi har lavet en aftale om at det foregår hos mig, idet hun kender lyset og at der er plads hos mig..!! Også står hun hellere ikke palle alene i verden over for en fremmede osv..!! Og vi får rigtig mange gode ideér sammen Christina og jeg, så vi har så mange ting at nå når hun fotograferer haha

Hun hedder Dinna88 herinde

Anmeld

6. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Super flotte billeder....

Sikke nogle smukke øjne ham liam har

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

quar20 skriver:

Jamen i starten ville hun slet ikke ha noget - men Christina og jeg har aftalt at hun får 100kr pr. gang også får jeg ca 150-200 billeder.. hun redigerer også også af dem osv..!! Su får dem på en usb pen som du selv medbringer

Hun gør det udelukkende for at blive dygtigere..!! Vi har lavet en aftale om at det foregår hos mig, idet hun kender lyset og at der er plads hos mig..!! Også står hun hellere ikke palle alene i verden over for en fremmede osv..!! Og vi får rigtig mange gode ideér sammen Christina og jeg, så vi har så mange ting at nå når hun fotograferer haha

Hun hedder Dinna88 herinde

ej hvor fedt .. hvad med mave billeder osv, er det os noget hun gør?

Anmeld

6. april 2011

quar20

sarahb skriver:

hvor er det bare nogle dejlige billeder. han er bare så skøn!!

De billeder hvor i holder ham i hver sin ende er da skønne!!!

Hvordan står det egentligt til med jer, det er længe siden jeg har læst noget nyt. (udskyld jeg spørger)

1000 mange gange tak

Jamen det er helt iorden du spørger

Jamen det går da bedre efter vi fik svar fra faderskabssagen - og fik snakket ud og havde en "kæresteaften" uden drengene hvilket vi ikke har haft siden vi fik Tino..!! Vi har dog været til julefrokost men det vil jeg nu ikke kalde for en aften alene Vi var 900mennesker

Men syntes det går bedre, jeg syntes Rasmus har taget BEGGE drenge til sig og ikke kun den ene..!! Han har set efter drengene et par gange nu. hvor jeg har haft brug for luft, hvor jeg så har løbet mig en tur..!! Og kommer tilbage med ny energi osv..!!

Anmeld

6. april 2011

quar20

Babyklar skriver:

ej hvor fedt .. hvad med mave billeder osv, er det os noget hun gør?

Altså det har vi faktisk snakket om før at det kunne være sjovt at prøve.. Og jeg har da en mase ideér til hvordan det kunne blive stillet op osv

Men du kan prøve at kontakte hende herinde Er sikker på hun er med på den

Anmeld

6. april 2011

quar20

Oliver&Troia <3 skriver:

Super flotte billeder....

Sikke nogle smukke øjne ham liam har

ihh mange tak Ja de isblå øjne er slet ikke til at stå for

Anmeld

6. april 2011

Dinna88

Buhhuuuu, midt i psykologitimen får du mig til at sidde med tårer i øjnene! Hvor er du bare sød, Maria  Tusinde tak for de søde åh. Åh, hvor de varmer. Skønne kvinde!!!

Jeg ville dog gerne have redigeret billederne lidt, så lyset/farverne er bedre og så baggrunden er helt sort og ikke så man kan se at det er det stof der  Men Liam ser jo stadig LÆKKER ud selvom baggrunden ikke er helt sort, haha. 

Anmeld

6. april 2011

Moar2011

quar20 skriver:

Altså det har vi faktisk snakket om før at det kunne være sjovt at prøve.. Og jeg har da en mase ideér til hvordan det kunne blive stillet op osv

Men du kan prøve at kontakte hende herinde Er sikker på hun er med på den

det lyder da bare så fedt, at i har en masse ideer ..

Lille jeg stiller gerne op hihi ..

Anmeld

6. april 2011

sarahb

quar20 skriver:

1000 mange gange tak

Jamen det er helt iorden du spørger

Jamen det går da bedre efter vi fik svar fra faderskabssagen - og fik snakket ud og havde en "kæresteaften" uden drengene hvilket vi ikke har haft siden vi fik Tino..!! Vi har dog været til julefrokost men det vil jeg nu ikke kalde for en aften alene Vi var 900mennesker

Men syntes det går bedre, jeg syntes Rasmus har taget BEGGE drenge til sig og ikke kun den ene..!! Han har set efter drengene et par gange nu. hvor jeg har haft brug for luft, hvor jeg så har løbet mig en tur..!! Og kommer tilbage med ny energi osv..!!

Ej hvor dejligt at det går bedre det hele. Det er jeg rigtig glad for at høre.
Du virker som en skøn person, så derfor er jeg vildt glad for i har fået en bedre hverdag og at Rasmus er vokset med opgaven som far til 2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.