Hvor blev tiden af? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

CamillaSoefelt

Mileva skriver:

hihihihi - så skulle man jo næsten krydse fingre for de skifter  Jeg tror dog ikke L vokser fra det - jeg har selv skiftende farve... brun, blå, grøn og grå  men håber da hun for sin fars brune dådyr øjne

Seriøst, skifter dine øjne farve stadig..? Hvor fedt på en måde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Worldwide

CamillaSoefelt skriver:

Seriøst, skifter dine øjne farve stadig..? Hvor fedt på en måde..

Jep de skifter stadig nogle dage er de helt klare blå næste dag brune, så grå-grønne, så blå-grønne osv osv gætter på nogle bare aldrig blive voksne xD

Anmeld

5. april 2011

Worldwide

B&J skriver:

Ja det er super dejligt...

ja det er lidt hårdt men sjov her hjemme når vores dreng er syg eller pyl så er det far der kan bruges ellers er det mor

Det er dejligt at blive bekæftet lige på det punkt, at man stadig er god nok Normalt er Lklar og parat til morgenmad kl 8. Så idag da jeg vågnede5 min over 8 var jeg godt rundforvirret.. tøsen sov stadig og vågnede først kl 9.. Op ville hun ikke, næ nej, hun ville hellere ligge og snakke med alle sine tøjdyr Nåeh ja, men så fik vi da gjort rent og hygget med MG

Anmeld

6. april 2011

B&J

Mileva skriver:

Det er dejligt at blive bekæftet lige på det punkt, at man stadig er god nok Normalt er Lklar og parat til morgenmad kl 8. Så idag da jeg vågnede5 min over 8 var jeg godt rundforvirret.. tøsen sov stadig og vågnede først kl 9.. Op ville hun ikke, næ nej, hun ville hellere ligge og snakke med alle sine tøjdyr Nåeh ja, men så fik vi da gjort rent og hygget med MG

det har jeg også prøvet et par gange så er man helt rundt på gulvet resten af den dag fordi man ikke kommer op når man plejer

Anmeld

6. april 2011

CamillaSoefelt

Mileva skriver:

Jep de skifter stadig nogle dage er de helt klare blå næste dag brune, så grå-grønne, så blå-grønne osv osv gætter på nogle bare aldrig blive voksne xD

Hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.