Hvor blev tiden af? (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Worldwide

Så blev min lille putfis 3 mdr!  WHAT?!

Igå var vi ved lægen og få 3 mdr vac. Puha... Trunten tog det egentlig meget pænt, vi var tog en tur til byen og tulled' rundt og hyggede.. MEN! Da vi kom hjem vendte hun 180grade Gråd i 6 laaaaangt timer! Hun nåede også lige at vaske gulvet i opkast FØJ hvor sådan noget stænke! Idag har hun bare været rigtig træt og pyldret.. Hun sov fra MG Så vi har holdt putte dag med far på sofaen! SÅ lækkert Nu ser vi frem til børnefys i næste uge og håber på vi kan få en afklaring Også kommer svigermor til danmark!! Også hedde det dåb den 17!

Lige et par billeder af humørdamen herhjemme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

CamillaSoefelt

Mileva skriver:

Så blev min lille putfis 3 mdr!  WHAT?!

Igå var vi ved lægen og få 3 mdr vac. Puha... Trunten tog det egentlig meget pænt, vi var tog en tur til byen og tulled' rundt og hyggede.. MEN! Da vi kom hjem vendte hun 180grade Gråd i 6 laaaaangt timer! Hun nåede også lige at vaske gulvet i opkast FØJ hvor sådan noget stænke! Idag har hun bare været rigtig træt og pyldret.. Hun sov fra MG Så vi har holdt putte dag med far på sofaen! SÅ lækkert Nu ser vi frem til børnefys i næste uge og håber på vi kan få en afklaring Også kommer svigermor til danmark!! Også hedde det dåb den 17!

Lige et par billeder af humørdamen herhjemme

Nåårrrhhh hvor er hun bare sød...

Anmeld

5. april 2011

Worldwide

CamillaSoefelt skriver:

Nåårrrhhh hvor er hun bare sød...

Taak Tror hun har arvet fars udseende og mors temperament

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

Mileva skriver:

Taak Tror hun har arvet fars udseende og mors temperament

Så meget det samme herhjemme, fars udseende og mors temperament.. Dog har han mine blå øjne..;0)!! Wubii!!!

Anmeld

5. april 2011

B&J

HVOR ER HUN DEJLIG!!! sikke smuk og sikke et dejligt smil og hvor er jeg ked af hun blev så dårlig af den sprøjte håber hun har det super imorgen

Anmeld

5. april 2011

Worldwide

CamillaSoefelt skriver:

Så meget det samme herhjemme, fars udseende og mors temperament.. Dog har han mine blå øjne..;0)!! Wubii!!!

Blå øjne! NAM! Her har hun så en meget blandet øjenfarve de skifter fra brune til blå, grønne og grå :O

Anmeld

5. april 2011

Worldwide

B&J skriver:

HVOR ER HUN DEJLIG!!! sikke smuk og sikke et dejligt smil og hvor er jeg ked af hun blev så dårlig af den sprøjte håber hun har det super imorgen

Man kan ikke ungå at falde pladask for hende nå hun smiler

Håber jeg også! Det er lidt strænge med en tøs de KUN vil være på arm i hendes vågne timer  Meen det går nu nok

Anmeld

5. april 2011

CamillaSoefelt

Mileva skriver:

Blå øjne! NAM! Her har hun så en meget blandet øjenfarve de skifter fra brune til blå, grønne og grå :O

Nemlig ja, det siger moar her osse... Ja det er vildt nok så længe de kan skifte øjenfarve..? Men SP har sagt at jeg må kalde hende Mads hvis Benjamins øjne blir andet end blå..

Anmeld

5. april 2011

Worldwide

CamillaSoefelt skriver:

Nemlig ja, det siger moar her osse... Ja det er vildt nok så længe de kan skifte øjenfarve..? Men SP har sagt at jeg må kalde hende Mads hvis Benjamins øjne blir andet end blå..

hihihihi - så skulle man jo næsten krydse fingre for de skifter  Jeg tror dog ikke L vokser fra det - jeg har selv skiftende farve... brun, blå, grøn og grå  men håber da hun for sin fars brune dådyr øjne

Anmeld

5. april 2011

B&J

Mileva skriver:

Man kan ikke ungå at falde pladask for hende nå hun smiler

Håber jeg også! Det er lidt strænge med en tøs de KUN vil være på arm i hendes vågne timer  Meen det går nu nok

Ja det er super dejligt...

ja det er lidt hårdt men sjov her hjemme når vores dreng er syg eller pyl så er det far der kan bruges ellers er det mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.