Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev min lille putfis 3 mdr! WHAT?!
Igå var vi ved lægen og få 3 mdr vac. Puha... Trunten tog det egentlig meget pænt, vi var tog en tur til byen og tulled' rundt og hyggede.. MEN! Da vi kom hjem vendte hun 180grade Gråd i 6 laaaaangt timer! Hun nåede også lige at vaske gulvet i opkast FØJ hvor sådan noget stænke! Idag har hun bare været rigtig træt og pyldret.. Hun sov fra MG Så vi har holdt putte dag med far på sofaen! SÅ lækkert Nu ser vi frem til børnefys i næste uge og håber på vi kan få en afklaring Også kommer svigermor til danmark!! Også hedde det dåb den 17!
Lige et par billeder af humørdamen herhjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mileva skriver: Så blev min lille putfis 3 mdr! WHAT?! Igå var vi ved lægen og få 3 mdr vac. Puha... Trunten tog det egentlig meget pænt, vi var tog en tur til byen og tulled' rundt og hyggede.. MEN! Da vi kom hjem vendte hun 180grade Gråd i 6 laaaaangt timer! Hun nåede også lige at vaske gulvet i opkast FØJ hvor sådan noget stænke! Idag har hun bare været rigtig træt og pyldret.. Hun sov fra MG Så vi har holdt putte dag med far på sofaen! SÅ lækkert Nu ser vi frem til børnefys i næste uge og håber på vi kan få en afklaring Også kommer svigermor til danmark!! Også hedde det dåb den 17! Lige et par billeder af humørdamen herhjemme
CamillaSoefelt skriver: Nåårrrhhh hvor er hun bare sød...
Nåårrrhhh hvor er hun bare sød...
Taak Tror hun har arvet fars udseende og mors temperament
Mileva skriver: Taak Tror hun har arvet fars udseende og mors temperament
HVOR ER HUN DEJLIG!!! sikke smuk og sikke et dejligt smil og hvor er jeg ked af hun blev så dårlig af den sprøjte håber hun har det super imorgen
CamillaSoefelt skriver: Så meget det samme herhjemme, fars udseende og mors temperament.. Dog har han mine blå øjne..;0)!! Wubii!!!
Så meget det samme herhjemme, fars udseende og mors temperament.. Dog har han mine blå øjne..;0)!! Wubii!!!
Blå øjne! NAM! Her har hun så en meget blandet øjenfarve de skifter fra brune til blå, grønne og grå :O
B&J skriver: HVOR ER HUN DEJLIG!!! sikke smuk og sikke et dejligt smil og hvor er jeg ked af hun blev så dårlig af den sprøjte håber hun har det super imorgen
Man kan ikke ungå at falde pladask for hende nå hun smiler
Håber jeg også! Det er lidt strænge med en tøs de KUN vil være på arm i hendes vågne timer Meen det går nu nok
Mileva skriver: Blå øjne! NAM! Her har hun så en meget blandet øjenfarve de skifter fra brune til blå, grønne og grå :O
CamillaSoefelt skriver: Nemlig ja, det siger moar her osse... Ja det er vildt nok så længe de kan skifte øjenfarve..? Men SP har sagt at jeg må kalde hende Mads hvis Benjamins øjne blir andet end blå..
Nemlig ja, det siger moar her osse... Ja det er vildt nok så længe de kan skifte øjenfarve..? Men SP har sagt at jeg må kalde hende Mads hvis Benjamins øjne blir andet end blå..
hihihihi - så skulle man jo næsten krydse fingre for de skifter Jeg tror dog ikke L vokser fra det - jeg har selv skiftende farve... brun, blå, grøn og grå men håber da hun for sin fars brune dådyr øjne
Mileva skriver: Man kan ikke ungå at falde pladask for hende nå hun smiler Håber jeg også! Det er lidt strænge med en tøs de KUN vil være på arm i hendes vågne timer Meen det går nu nok
Ja det er super dejligt...
ja det er lidt hårdt men sjov her hjemme når vores dreng er syg eller pyl så er det far der kan bruges ellers er det mor
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128