BirgitteMarie...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. oktober 2008

Mikkelmusen

Hvor er dine hjemmesko blevet af? er de ikke kommet med på din nye side?

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. oktober 2008

birgittemarie

Det kommer de! Jeg har bare ikke fået snøvlet dem med endnu , men de er på vej

Anmeld

22. oktober 2008

birgittemarie

22. oktober 2008

Mikkelmusen

Super fedt. Jeg har snakket med manden og han synes de ser gode ud, kan vi se de andre farver?

Og tror du de vil være gode til sådan en spilopmager som Filuca? Bliver de siddene når hun fiser rundt?

Anmeld

23. oktober 2008

birgittemarie

Godmorgen! Jeg har lige bestilt noget flydende latex til at smøre under bunden på skoene, så de kan blive skridsikre til vores størrelse unger, for uden, der er de lune ja, men temmeligt glatte.

Jeg skal også til at lave nogle i uldfilt og dem kan jeg lave i limegrøn og petroleum ind til videre. De kommer til at koste 85,- DKK. tror jeg...

De bliver fint siddende på fødderne, så det er bare spørgsmålet, om det ikke er bedst, at den lille Filuca får nogle med skridsikker bund...
De kommer nok til at koste det samme - 75,- DKK -, bare uden mænderabatten med to for 100,-.

Jeg har ikke nogle færdige i armygrøn og orange, men jeg kan linke dig hen til billeder af ting syet i de farver... Øøh, det blev så kun orange, den armygrønne må jeg lige tage et billede af, hvis den har interesse?

Orange:
http://novasark.dk/catalog/images/orangecovercatalog.jpg

Gammelrosa:
http://imagetest.trendsales.dk/topics/1064/10646000/10646597-2.jpg?updated=08-09-2008

Har jeg mon skrevet flere farver...?

Kh Birgitte

Anmeld

23. oktober 2008

Loggidut

bm, jeg tror lige jeg har en jakke du skal se...

må man gerne stjæle ideer fra andre og så føre dem ud i livet med salg og så videre?

Anmeld

23. oktober 2008

birgittemarie

Loggidut skriver:

bm, jeg tror lige jeg har en jakke du skal se...

må man gerne stjæle ideer fra andre og så føre dem ud i livet med salg og så videre?

Spændende...

Det kommer an på flere ting. Om det er noget, der er søgt patent på først og fremmest. Men jeg hugger kun fra store, fede virksomheder, hvis jeg hugger noget. Hvis jeg ser noget snedigt, som en eller anden lille opfinder/virksomhed har fundet på, kunne jeg aldrig finde på at stjæle idéen til salg, patent eller ej.

Men jeg vil meget gerne se din jakke.

Knus fra Birgitte

Anmeld

23. oktober 2008

Loggidut

det er sådan en uld-fætter...lige sådan en jakke du vil elske...men jeg kan ikke tage billeder af den før tif kommer hjem, for hun bruger den i barnevognen...

Anmeld

23. oktober 2008

birgittemarie

Nice... Elsker uld, glæder mig til at se den.

Anmeld

23. oktober 2008

Muffinmus

sutsko til nyfødte??
Kommer nok til at mangle et par lækre småtykke sutsko til tøsen når hun kommer til marts, men bløde og ikke strammende nogle steder...er det sådan noge ti den stil dine fine sko er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.