Lærke går :D sko hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Koen.

Jibbe skriver:

Hehe hvor vildt. Jeg synes ikke det er længe siden hun selv satte sig op!!! Og har ingen anbefalinger men ville lige rose din datter lidt!

Nej vel??! Hun ahr bare haft fart på siden hun lærte at sidde Godt nok var hun sen til det, men nu har hun bare næsten så travlt at man ikke kan følge med

Tusind tak for din ros

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Mette.

lillespurv20 skriver:

Ja kæmpe stort, men hun er blevet meget bedre til at gå efter jeg har lært ikke at skrige juhuuuu og dyyyyygtig bag ryggen på hende

Nøøj de er LÆKRE, og de støtter godt op om anklen ovs? lidt svært at se på billedet

Sådan er det også her.  Det er som om begejstrede forældre nogengange har lidt modsat effekt, end når du gør tingene uden vi ser på, haha. 

Ja, jeg synes at det der er snørre i, går at det er nemmere at tilpasse til foden.

Emilie er meget spinkel, så de her er perfekte, så de kan tilpasses helt ind til. Hun går helt lige og rigtigt i dem uden at slæbe fødderne, for de er heller ikke ret tunge. Så herfra skal de klart anbefales.

Anmeld

6. april 2011

Koen.

Mette. skriver:

Sådan er det også her.  Det er som om begejstrede forældre nogengange har lidt modsat effekt, end når du gør tingene uden vi ser på, haha. 

Ja, jeg synes at det der er snørre i, går at det er nemmere at tilpasse til foden.

Emilie er meget spinkel, så de her er perfekte, så de kan tilpasses helt ind til. Hun går helt lige og rigtigt i dem uden at slæbe fødderne, for de er heller ikke ret tunge. Så herfra skal de klart anbefales.

Nemlig, vi må bare holde bøtte haha

ih jamen Lærke er os et bette myr så det ville jo være perfekt Men tror jeg vil se om jeg kan finde dem i en rigtig butik, så jeg lige kan mærke ovs

Anmeld

6. april 2011

Sara.

Hmm... tjah enten et par begynder sko ala dem Bundgaard laver eller også så et par "rigtige" sko men med meget blød / bøjelig sål, god støtte omkring anklen....

Nor blir et år i morgen og han går også... Har lige købt sandaler på tilbud til ham. Men det var simpelten hen så svært at finde. Hans fødder (også resten af kroppen) er så slank så i de fleste kunne hans fødder rykke fra side til side rigtig meget....

Så hvis jeg var dig ville jeg tage Lærke med. For det kan godt være der er sko der er lækre, men vigtigst af alt er jo at de sidder perfekt på din datters fod!!!!

OG HVOR ER HUN BARE SEJ!! :-)

Anmeld

6. april 2011

Koen.

lærkes_mor skriver:

Hmm... tjah enten et par begynder sko ala dem Bundgaard laver eller også så et par "rigtige" sko men med meget blød / bøjelig sål, god støtte omkring anklen....

Nor blir et år i morgen og han går også... Har lige købt sandaler på tilbud til ham. Men det var simpelten hen så svært at finde. Hans fødder (også resten af kroppen) er så slank så i de fleste kunne hans fødder rykke fra side til side rigtig meget....

Så hvis jeg var dig ville jeg tage Lærke med. For det kan godt være der er sko der er lækre, men vigtigst af alt er jo at de sidder perfekt på din datters fod!!!!

OG HVOR ER HUN BARE SEJ!! :-)

Tak

Ja uden tvivl hun skal med ud og købe dem, for der er ikke meget ved at de ikke passer ordenligt

Lærke har heller ikke den tykkeste eller bredeste fod så det skal nok også blive etproblem her så

Anmeld

6. april 2011

Sara.

lillespurv20 skriver:

Tak

Ja uden tvivl hun skal med ud og købe dem, for der er ikke meget ved at de ikke passer ordenligt

Lærke har heller ikke den tykkeste eller bredeste fod så det skal nok også blive etproblem her så

Vi endte med en bestemt ecco sandal :-) Havde først prøvet en ecco sandal men den var alt for bred, så der er også forskel på breden i de samme mærker :-)

Held og lykke :-)

Anmeld

6. april 2011

Mette.

lillespurv20 skriver:

Nemlig, vi må bare holde bøtte haha

ih jamen Lærke er os et bette myr så det ville jo være perfekt Men tror jeg vil se om jeg kan finde dem i en rigtig butik, så jeg lige kan mærke ovs

Vi har købt vores i en Maibom skobutik, så det vil jeg også klart anbefale. De kan også hjælpe med størrelse og sådan og de hindbærrøde som Emilie har fået kan jeg slet ikke finde på nettet, så i må på skoshopping. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.