Lærke går :D sko hjælp???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Koen.

Ih pral pra pral herfra i går gik Lærke 6 skridt, idag gik hun lige 5-6 METER uden hjælp hun går og går konstant nu!

Er så stolt, lige 6 dage inden hun fylder 1 år !

men så begynder jeg jo at tænke hun vel snart skal have nogle ordenlige sko eller??

skobutikkerne råder mig nok til et mærke, men ville da gerne høre jeres erfaringer! Del ud og hjælp mig så jeg ikke er helt grøn når jeg skal købe sko

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Dittemor26

Jubiiii! Tillykke hvor er det flot

Altså tror du skal købe sådan et par prewalker/begynder sko. De støtter rigtig fint! Viktor har sådan nogle Bundgaard begyndersko, de har været super gode

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Dittemor26 skriver:

Jubiiii! Tillykke hvor er det flot

Altså tror du skal købe sådan et par prewalker/begynder sko. De støtter rigtig fint! Viktor har sådan nogle Bundgaard begyndersko, de har været super gode

tak søde

super, sad lige og kiggede på sådan nogen og tænkte om de støttede nok

Anmeld

5. april 2011

Halbschön

Nicolai brugte begynderskoene da han var ved at lære at gå.. Da han så gik, købte vi et par Ecco sko, dem har han haft i 6mdr nu og dem er vi så glade for

Anmeld

5. april 2011

Mama3

hejsa hvor dejligt, så er hun bare over alt

jeg vil bare sige at du skal sørge for det er nogen sko som støtter hende godt omkring anklen og som sidder godt fast på foden, og så må de ikke være for tunge.

knus her fra

Anmeld

5. april 2011

B&J

vi gik ned til sko handleren og der fik vi afvide vi skulle starte med øvesko som daniel nu er godt igang med for de er ikke så formet og ikke så tunge som alm sko, og når han går rigtigt godt går vi der ned og køber et par rigtigt gode sko

og hvor er hun DYGTIG

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Ih tak for svar skønne piger Det lyder som om at et par begynder bundgaard sko ville være sagen, så det må vi ud og kigge på i morgen

Anmeld

5. april 2011

Mette.

lillespurv20 skriver:

Ih pral pra pral herfra i går gik Lærke 6 skridt, idag gik hun lige 5-6 METER uden hjælp hun går og går konstant nu!

Er så stolt, lige 6 dage inden hun fylder 1 år !

men så begynder jeg jo at tænke hun vel snart skal have nogle ordenlige sko eller??

skobutikkerne råder mig nok til et mærke, men ville da gerne høre jeres erfaringer! Del ud og hjælp mig så jeg ikke er helt grøn når jeg skal købe sko

Hvor er hun dygtig! Det er så stort når de tager deres første skridt. Emilie har lige fået sine første ude sko, efter hun har taget en del skridt nogle uger nu.

Vi har købt Bisgaard sko, den her model: http://www.miniaturen.dk/product.php?id=8959 (bare i hindbærrød i stedet for grøn).

De er bare så gode, de sidder rigtig godt om anklen og Emilie elsker dem og går super flot og godt i dem.

Anmeld

5. april 2011

Jibbe

Hehe hvor vildt. Jeg synes ikke det er længe siden hun selv satte sig op!!! Og har ingen anbefalinger men ville lige rose din datter lidt!

Anmeld

5. april 2011

Koen.

Mette. skriver:

Hvor er hun dygtig! Det er så stort når de tager deres første skridt. Emilie har lige fået sine første ude sko, efter hun har taget en del skridt nogle uger nu.

Vi har købt Bisgaard sko, den her model: http://www.miniaturen.dk/product.php?id=8959 (bare i hindbærrød i stedet for grøn).

De er bare så gode, de sidder rigtig godt om anklen og Emilie elsker dem og går super flot og godt i dem.

Ja kæmpe stort, men hun er blevet meget bedre til at gå efter jeg har lært ikke at skrige juhuuuu og dyyyyygtig bag ryggen på hende

Nøøj de er LÆKRE, og de støtter godt op om anklen ovs? lidt svært at se på billedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.